yfz 450 fmf afslaan
yfz 450 fmf afslaan
Hallo, ik heb een yfz 450 (2007) aangeschaft met een complete FMF lijn-uitlaat. Dus incl powerbomb. De quad start goed en draait stationair goed, ook als het blok koud is. Maar wanneer je dan optrekt slaat ie nog al snel af, juist als het blok nog koud is. Als het blok warm is heb ik er geen tot nauwelijks meer last van. De verkoper had de quad zo aangeschaft, maar wist niet of er iets aan de carburateur verandert was.
Wanneer de quad warm is en stationair draait wordt de voorbocht ook roodgloeiend.
En wanneer de quad warm is en je geeft abrupt vol gas pakt die m ook niet op.
Iemand een idee wat te doen?
Wanneer de quad warm is en stationair draait wordt de voorbocht ook roodgloeiend.
En wanneer de quad warm is en je geeft abrupt vol gas pakt die m ook niet op.
Iemand een idee wat te doen?
Re: yfz 450 fmf afslaan
Jetten!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ben het niet met Pim eens.
Roodgloeiende uitlaat bij stationair is normaal.
Ineens volgas bij stationair draaien of langzaam rijden is bij een carb motor normaal dat hij zich dan verslikt.
Afslaan bij een koude motor is ook redelijk normaal. Moet je choke even op laten staan of iets gas geven. Ik lees niks bijzonders dus je hoeft er niks aan te doen.
Roodgloeiende uitlaat bij stationair is normaal.
Ineens volgas bij stationair draaien of langzaam rijden is bij een carb motor normaal dat hij zich dan verslikt.
Afslaan bij een koude motor is ook redelijk normaal. Moet je choke even op laten staan of iets gas geven. Ik lees niks bijzonders dus je hoeft er niks aan te doen.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Mag hij stationair roosgloeiend worden zonder schade te veroorzaken Jason?
Ohhhh
Ohhhh
-
- Easy Quadrider
Yamaha yfz is Sen cross quads en die worden allemaal gloeiend heet bij stationair lope maar je moet eiglijk zorgen datdie niet te veel stationair draaide keken eens kijken kf je inlaatrubber goed vast zit maar volgesmij is dit redelijk normaal dat ze met koude afslaan. Had dit ook wouw weg rijden en die deed niks Sloeg af bij mij zat de inlaat er een beetje los maar dit is redelijk normaal nu zijde vast en gaat iets beter maar met koude motor slaan zee graag af
Honda trx 450 2005
Kan het schade veroorzaken dan als ie stationair roodgloeiend wordt?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Nee, maar je moet hem gewoon niet te lang stationair laten lopen.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Maar hoe kan t dat ie zo snel afslaat. Als die koud is, is het bijna een ''kunst'' om de quad niet af te laten slaan..