Ik heb afgelopen weekend een CPI XT 50 gekocht (gebruikt).
Echter ik vind dat de voorwielen nogal swabberen tijdens het rijden. Ik heb de stuurstang al wat bijgesteld. Dit geeft wel iets verbetering maar niet helemaal het resultaat die ik wil bereiken. Het is aan beide zijde het geval.
Kan dit komen omdat bijvoorbeeld de rubbers van de stuurstangen slecht zijn, of moet ik het in de voor vering zoeken.
Deze quad heeft alleen onder een draagarm.
Tips zijn meer dan welkom.
Groet,
Dennis
Advies gevraagd CPI XT 50
Re: Advies gevraagd CPI XT 50
De banden zitten wel goed vast?
Uitlijnen misschien?
Uitlijnen misschien?
De banden zitten goed vast. Het hele wiel beweegd. Ze zwabberen gewoon alle kanten op. Maar als je met de hand probbert te bewegen lijken ze gewoon goed vast te zitten. Daarom dacht ik aan de stuurstang of de veering.
De banden zitten goed vast. Het hele wiel beweegd. Ze zwabberen gewoon alle kanten op. Maar als je met de hand probbert te bewegen lijken ze gewoon goed vast te zitten. Daarom dacht ik aan de stuurstang of de veering.
Re: Advies gevraagd CPI XT 50
de wielen draaien beide gelijkmatig . Er zit hier ook geen speling in.
Op het moment dat ik bijvoorbeeld achteruit rij, dan draaien de beide voorwielen naat binnen.
Ik heb nieuwe schokdempers besteld. Eens kijken hoe dit gaat. Ga gelijk ook maar nieuwe stuurstangen erop zetten.
Op het moment dat ik bijvoorbeeld achteruit rij, dan draaien de beide voorwielen naat binnen.
Ik heb nieuwe schokdempers besteld. Eens kijken hoe dit gaat. Ga gelijk ook maar nieuwe stuurstangen erop zetten.