Custom paintjob by Dennis airbrush.
RPM GII racing shocks
Miedl design headlights
Custom made footpegs.
Elka system 3 steering damper
33t sprocket back, 16t sprocket front
Switch unit
Flame embossed seat custom build-in Heating
Full Flight +3 a-arms
Ace Fabrication +6 extended swingarm
Lonestar 2+2 extended axle
Speedlinez extended brakelines
Custom one of a kind Black Gold ITP. wheels 10x12 back 10x6 front
G-Force extended hubs
Afam xs-gold chain
Led turnlights
Koso RX2N multi function tacho + optionel inline watertemp sensor.
Banshed chainguide
Custom made electronic reverse drive servoswitch
Monster intake
Monster dual exhaust system
K&N filter
Outerwears Prefilter
Monster looktru camcover
Extreme Billet brake blockoff
Extreme Billet oil cover
Extreme Billet Throttle Cover
Terry Dualgasser
AXP skidplate
Frixxion wave brakedisc
Tusk handlebar
heavy ported/flowed head with +2 Carrea valves and KW springs
Trinity 734cc cilinder met CP Tech 10:1 105,5 Custom piston.
Powercommander 5+ autotune.
DynatekFS Programmable ignition
Webcams Highlift camshaft HDD5050
WK54T mm Billet throttlebody
Direct Drive polished lockout with anodized ninja face
PGS Racing +5mm steeringbar
Custom Spike nuts
ASV clutch and brake handles
Blingstar waterpomp cover
Blinstar timing plug covers
Bar-end mirrors
Cnc worked grips
ASI silicone coolant hoses
custom high gloss polished front grill
lots of special chrome nuts cone shaped.
polished brakemastercilinder
licenceplate led lights
2way Alarm system with proximity sensor+viper voice warning
electric up/down (gimmick)
en misschien nog meer dingen die ik vergeten ben te melden.
Richtprijs: vaste prijs 9000 Reden verkoop: volgend hobby project. Zijn er zaken appart te koop?N 2-takt of 4-takt? 4 Waterkoeling of luchtkoeling? W Cilinderinhoud: 734cc Automatic? N Gehomologeerd/Papieren? J Nog garantie?tot aan de deur Nog iets te melden? Zit nog in twijfel om echt weg te doen of niet maar voor degene die
echt interesse hebben, probeer me maar over te halen zou ik zeggen.
voorlopig alleen even QFB, daarna MPlaats. Contact info:
Tnx joh. Hij is het zeker waard maar mensen moeten het er ook wel voor over hebben.
Blijft een smak geld. Dit is ook wel gelijk een limiet. Anders blijf ik m lekker rijden.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Zonde dat je zo een pareltje weg doet en dan nog aan zo een belachelijk lage prijs als je weet wat die gekost heeft.
Ik ken een paar mensen die een mooie quad zoeken, uw quad heeft belgische papieren gehad vroeger weet jij of deze gemakkelijk terug op belgische papieren te zetten is.
Ik denk zelfs als je het origineel roze formulier nog hebt dat je deze direct in belgie kunt inschrijven of ben ik hier mis in
Enigste waar de meeste schrik van hebben bij dit monster is levensduur en betrouwbaarheid maar ik denk dat als je met verstand rijd je toch redelijk wat plezier kunt hebben en fantsoenlijk warm rijden moet je met elke quad
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Dat zou ik echt niet weten? Eerlijk gezegdt.
Het is ook belachelijk weinig als je ziet wat er in geïnvesteerd is maar blijft feit dat ie al weer een paar jaartje oud
Is en mensen gewoon het geld er niet voor over hebben.
Maar nogmaals 9 is de bodem hoor voor lager gaat ie echt niet de deur uit. Zodra ik erop zit heb ik nog steeds een smile van oor tot oor dus het is geen drama zou hij niet verkocht worden.
Qwa betrouwbaarheid zal hij het niet halen ten opzichte van een normaal blok maar dat kan ook niet anders.
Ik heb er vorig jaar vaak zonder 1 probleem mee gereden. Het ligt ook wel een beetje aan de gebruiker denk. Als je er enigszins met met verstand op rijd kun je er nog lang plezier van hebben. Plus ze zouden evt. Voor een klein bedrag de originele cilinder plus cilinderkop en nokkenas en kunnen overkopen mocht er iets gebeuren.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves