Vooral niet luisteren naar het goed bedoelde advies hier op het forum, (waar een forum ook voor is) stel veder geen vragen meer en ga lekker QuaTd rijden
Fijne zomert
Iedow schreef:Volgens mij heb je je keuze al gemaakt jary, koop die gele Barossa, ga er mee de A58 op, lekker knallen naar Bergen op Zoom, en weer retour Zeeland!
Vooral niet luisteren naar het goed bedoelde advies hier op het forum, (waar een forum ook voor is) stel veder geen vragen meer en ga lekker QuaTd rijden
Fijne zomert
Je hebt wel iets achter de hand, namelijk 1000 euro. Maar in plaats van hier iets verstandigs mee te doen geef je dit tegen alle adviezen in uit aan een quad in de allerlaagste prijsklasse. Ik heb je al eerder geadviseerd om een buffer op te bouwen en pas een speeltje te kopen wanneer je dit kunt veroorloven, maar daar praatte je vakkundig overheen. Blijkbaar ben je wel gewend om slechte keuzes goed te praten.jary schreef:ik leef van dag tot dag en heb nooit iets achter de hand en ook nooit gehad ook.simpelweg door het lage inkomen wat ik heb en altijd zal blijven hebben want ben al heel mijn leven arbeidsongeschikt waar ik niks aan kan veranderen.

Zo is dat!Minyi schreef:Even over dat arbeidsongeschiktheid en leven van een uitkering waardoor je geen buffer op zou kunnen bouwen.
Dat vind ik bullshit. Ik leef van alleen een WAjong en probeer daarnaast te werken of in ieder geval bezig te zijn ( ook al is het voor niks ). Dat gaat niet altijd probleemloos, zachtjes uitgedrukt. Maar ik hou met de uitgaven rekening mee dat ik eigenlijk alleen m'n WAjong heb, de rest wat ik af en toe verdien is bonus.
Als je op voorhand al zegt ik kan niet werken ga je zelf de mist al in.
Iedereen die goed / redelijk kan sleutelen kan momenteel aan werk komen want ik merk om me heen dat ze allemaal monteurs tekort. Ook al is het iemand de achter op z'n eigen tempo de grote reparaties uitvoert zoals revisies en etc.

Buffer van € 450,-- dusPaul Snip schreef:http://link.marktplaats.nl/m921236195 Lijkt me een koopje!

Ik weet niet of je het bewust doet maar krijg wel de indruk dat je gewoon discussie aan het uitlokken bent. Ik stel voor dat je vanaf nu ons forum gaat gebruiken voor concrete vragen. Jezelf voorstellen heb je inmiddels uitgebreid gedaan, hardop nadenken kan in je dagboek en een Barossa met gordels zoek je op Marktplaats of Speurders.jary schreef:Eigenlijk zoek ik wel een quad met een gordel erop. [...] ik hoop niet dat ik reakties ga krijgen van stel je word aangereden op straat of je quad slaat om in de bocht en je ligt eronder...