Jason McCoy schreef:busjehuren.nl heb je mercedes vito voor 77 per dag en ophalen en terugbrengen in Goes. Moet je wel zelf diesel betalen. zal je ongeveer 40 liter diesel nodig hebben dus ophalen kost dan 150 euro ongeveer.
ja maar bij busje huren komt km geld er ook nog eens bij he? 0,26 cent de km maal 600km is al 300 euro ,eerste 100km zijn alleen gratis
ja vind ik ook maar de prijzen zijn zo.ga ook verder vragen hier..maar denk bij elk auto verhuur bedrijf wel duur is..ze rekenen natuurlijk slijtage van banden etc mee na 100km ,en ja die rode hoezo? is die niet goed of heb je er ook belang bij??
Nee, die had ik ook gezien maar 750 is ook echt de max prijs voor die. Hij mist heelguards en nerfbars. Maar verontrustender is dat ik delen van de cilinderkop mist. Er is zo mee te rijden maar je kunt je afvragen waar deze onderdelen gebleven zijn.
Ook deze heeft een verrotte ketting trouwens. Kijk maar eens hoe gehobbeld hij loopt.
Ja nu je het zegt , de ketting ziet er inderdaad gebobbelt uit . .dat de nerfbars er niet opzitten zag ik wel, maar kun je die er dan wel toch nog opzetten? delen van cilinderkop had ik ook nog niet gezien.
Laatst gewijzigd door jary op wo 22 apr, 2015 13:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Kopt maar dan ga je weer: ketting en tandwielen 100 euro, nerfbars 150, delen cilinderkop 75 (geschat).
En dan wil je nog het frame netjes maken ook 100 euro. Komt er dus nog 425 euro aan de eerste beurt bij en dan heb je hem nog niet in het echt gezien. Dus inschatting van technische gedeelte kun je nog niet maken. Maar kan me voorstellen dat bijvoorbeeld de remblokken en bijvoorbeeld voorwiellagers ook op zijn. Dan komt er nog een dikke 100 bij.
Ofwel die quad is het niet waard om er zelfs ook maar heen te gaan rijden en de moeite te nemen.
beter die gele dan toch? zie nu idd dat de cilinderkop chrome is en bij die andere niet,en de man had het ook al over dat die beter kon remmen aan de voorkant .
Jason McCoy schreef:Ik vind t lastig te zien zo vanaf een foto. Je zult dr toch naartoe moeten
ja dat zeker, met de grootste vrees dat alles op een foto er beter uitziet dan in het echt.voor deze moet ik ook 230km rijden, daarom ding ik ook altijd op de prijs af voordat ik echt ga kijken. mocht het dan nog meer tegenvallen dan probeer ik er nog wat af te halen of laat hem staan als het echt niks is.maar als je van ver komt kost dat ook weer geld dus liever ga je dan niet met lege handen naar huis..deze verkoper geeft ook zeer weinig informatie , heb hem al gebeld maar krijg alleen twijfelachtige ja en nee als antwoorden of weet ik niet ,of weet ik niet meer als ik iets vraag.schiet niet echt op vind ik.
denk dat ik toch maar beter kan wachten op een betere kans dichterbij. het zou mooier zijn als er eens iets binnen een straal van 100km was.in Roosendaal of Bergen op zoom bv, ik woon helemaal onderin zeeland ,aan de andere kant van het water dus Goes voorbij, tegen belgie aan en hier in de buurt kom je bijna geen quads tegen. laat staan een barossa, dat kennen ze hier volgens mij al helemaal niet,
Vorig jaar was er wel een gast in de buurt die zo'n jingling had maar die heeft hem ook al na een half jaar weer weggedaan,dat ding maakte ook meer lawaai dan dat het vooruit kwam .volgens mij is de top daarvan een krappe 80km per uur?