Ja iedereen is weer anders daarin. ik heb ook vaak tijd verspilt aan kopers die toch niet gingen kopen. wat het vervelende eraan nog is dat er altijd zijn die dan na vele vragen ineens niks meer laten horen. ook al stuur je nog een mail na of er nog interesse is krijg je er vaak nog geen antwoord op terug ook. waarschijnlijk hebben ze dan een betere aanbieding gehad,of toch geen geld genoeg .dat is dan gewoon niks aan te doen.veel mensen willen wel iets kopen ,maar het moet goed en dichtbij zijn, en vooral goed en zo goedkoop mogelijk aangeschaft worden vooral als je maar bepaald bedrag te besteden hebt en dus in 1 keer je geld erin op gaat.iedereen bekijkt dat dus vanuit zijn eigen portemonnee en perspectief.Jazzy schreef:Houd er wel rekening mee dat niet alle verkopers daar de tijd voor (over) hebben. Zelf heb ik ook vele uren verspild aan mensen die toch niet gaan kopen. Gerichte vragen over iets wat niet in de advertentie staat is geen probleem en een kort babbeltje om af te tasten wat voor vlees je in de kuip hebt ook niet, maar ellenlange verhalen over een quad van < 1000 euro? Kom op zeg, als je interesse hebt dan kom je kijken. En onderhandelen doen we naast de quad en niet aan de telefoon.jary schreef:Ik verkoop ook wel eens wat op marktplaats enz. laatst nog een racefiets.als mensen met vragen blijven komen dan blijf ik gewoon antwoorden en probeer ze zelfs op alle manieren ervan te overtuigen dat ze mijn fiets moeten kopen.
welke quad kopen?
Re: welke quad kopen?
Zijn er misschien ook nog andere goede quads in een prijsklasse van 800 tot 1000 waar ik naar uit kan kijken?
het valt mij op dat alle barossa's blijven staan. mensen vragen gewoon teveel voor zo'n ding en als je er iets over gaat vragen weten ze er niks vanaf. nog niet eens wat ze nieuw kosten en hoeveel versnellingen erop zitten..ze ruilen ze veel te hoog in en denken de jackpot ermee binnen te kunnen halen zonder er iets over te weten. ik heb zelfs met een verkoper gesproken die dacht wel even 2500 euro te kunnen vangen voor zijn barossa van 11 jaar oud die er niet uitzag. hij was in de veronderstelling dan zijn quad 20.000 had gekost haha.en anderen kijken naar prijzen van andere barossa's en nemen dat klakkeloos over zonder te vergelijken dat hun barossa in veel mindere staat verkeerd als die vanwaar ze de prijs overnemen.echt ik heb met zoveel verkopers nu kontakt gehad en er is geen enkele verkoper met een barossa die enig kennis erover heeft! ik zie het dus somber in en wil er eigenlijk maar maximaal 800 euro aan uit geven. ik heb ook nog nooit quad gereden maar heb wel al opgezocht dat ze maar rond de 4000 euro nieuw kosten.en misschien bevalt het wel helemaal niet en dan krijg je hem niet meer verkocht voor je geld wat je eraan uit gegeven hebt.ook houd ik rekening met onderhoudskosten zoals jullie zeggen maar ik wil er echt niet eentje gaan kopen voor 1000 euro . ik heb er al heel wat gezien met roestige uitlaten .kapotte tellers, geen spiegels erbij, en dan willen ze nog het onderste uit de kan.de meeste die te koop aangeboden worden zijn in mijn ogen opknappersn en aan elke barossa van 1000 euro moet wat aan gebeuren.behalve die van 2000 euro met 1500km op de teller zien er echt netjes uit maar ja. dan zou ik weer geen barossa kopen voor dat geld. heb een heleboel filmpjes op youtube bekeken .ding is ook niet overdreven snel en een wheelie maken gaat ook maar krap aan. ik wil eigenlijk gewoon een goed merk opknap oudje kopen,wel vanaf 250cc of liefst meer.. voor het liefst zo goedkoop mogelijk in een prijsklasse van het liefste 500 tot 700 euro om te proberen en in delen op te knappen. dus opnieuw spuiten,RVS uitlaatje leggen enz
het valt mij op dat alle barossa's blijven staan. mensen vragen gewoon teveel voor zo'n ding en als je er iets over gaat vragen weten ze er niks vanaf. nog niet eens wat ze nieuw kosten en hoeveel versnellingen erop zitten..ze ruilen ze veel te hoog in en denken de jackpot ermee binnen te kunnen halen zonder er iets over te weten. ik heb zelfs met een verkoper gesproken die dacht wel even 2500 euro te kunnen vangen voor zijn barossa van 11 jaar oud die er niet uitzag. hij was in de veronderstelling dan zijn quad 20.000 had gekost haha.en anderen kijken naar prijzen van andere barossa's en nemen dat klakkeloos over zonder te vergelijken dat hun barossa in veel mindere staat verkeerd als die vanwaar ze de prijs overnemen.echt ik heb met zoveel verkopers nu kontakt gehad en er is geen enkele verkoper met een barossa die enig kennis erover heeft! ik zie het dus somber in en wil er eigenlijk maar maximaal 800 euro aan uit geven. ik heb ook nog nooit quad gereden maar heb wel al opgezocht dat ze maar rond de 4000 euro nieuw kosten.en misschien bevalt het wel helemaal niet en dan krijg je hem niet meer verkocht voor je geld wat je eraan uit gegeven hebt.ook houd ik rekening met onderhoudskosten zoals jullie zeggen maar ik wil er echt niet eentje gaan kopen voor 1000 euro . ik heb er al heel wat gezien met roestige uitlaten .kapotte tellers, geen spiegels erbij, en dan willen ze nog het onderste uit de kan.de meeste die te koop aangeboden worden zijn in mijn ogen opknappersn en aan elke barossa van 1000 euro moet wat aan gebeuren.behalve die van 2000 euro met 1500km op de teller zien er echt netjes uit maar ja. dan zou ik weer geen barossa kopen voor dat geld. heb een heleboel filmpjes op youtube bekeken .ding is ook niet overdreven snel en een wheelie maken gaat ook maar krap aan. ik wil eigenlijk gewoon een goed merk opknap oudje kopen,wel vanaf 250cc of liefst meer.. voor het liefst zo goedkoop mogelijk in een prijsklasse van het liefste 500 tot 700 euro om te proberen en in delen op te knappen. dus opnieuw spuiten,RVS uitlaatje leggen enz
Dus je zoekt een afgeragde A-merk met een heleboel aankomende kosten...
Barossa Cheetah 250cc
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Wat een geneuzel...
Je zoekt een Barossa aan de onderkant van de quadmarkt. En dan val je over een beetje roest op de uitlaat, of het niet aanwezig zijn van de (niet eens verplichte) spiegels.
En waarom moet een verkoper er verstand van hebben? Als dat een particulier is kan het best zo zijn dat ie er verder niks van weet!
Er staan genoeg Barossa's te koop voor rond de 1000 Euro. Je bent er nog niet bij een wezen kijken. Maar je hebt wel de kostbare tijd van diverse verkopers verspild met 1001 vragen. En uiteindelijk heb je besloten dat je helemaal geen Barossa wilt.
1000 Euro is echt de onderkant van de quadmarkt. Het enige wat je daar kunt kopen waar je ook wat aan hebt is een Barossa of soortgelijk. 800 Euro wordt al helemaal onmogelijk.
Keep on dreaming zou ik zeggen, ik ga hier verder geen tijd danwel energie insteken.
Je zoekt een Barossa aan de onderkant van de quadmarkt. En dan val je over een beetje roest op de uitlaat, of het niet aanwezig zijn van de (niet eens verplichte) spiegels.
En waarom moet een verkoper er verstand van hebben? Als dat een particulier is kan het best zo zijn dat ie er verder niks van weet!
Er staan genoeg Barossa's te koop voor rond de 1000 Euro. Je bent er nog niet bij een wezen kijken. Maar je hebt wel de kostbare tijd van diverse verkopers verspild met 1001 vragen. En uiteindelijk heb je besloten dat je helemaal geen Barossa wilt.
1000 Euro is echt de onderkant van de quadmarkt. Het enige wat je daar kunt kopen waar je ook wat aan hebt is een Barossa of soortgelijk. 800 Euro wordt al helemaal onmogelijk.
Keep on dreaming zou ik zeggen, ik ga hier verder geen tijd danwel energie insteken.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Barossa is t enige waardevaste. In 250 categorie is de prijs van de volgende rond de 2000. Vind je een raptor 250 die goedkoper is dan is er iets aan stuk ofzo
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Brommer quad! Kopen hoef je geen andere helm.
Ö wacht. Een goede brommerquad kost Ook al 1000 euro.
Conclusie quads zijn duur!
Ö wacht. Een goede brommerquad kost Ook al 1000 euro.
Conclusie quads zijn duur!
Quads zijn gewoon duur, punt uit. En wat verwachtje nou van een quad die 1.000€ kost?
Je wil een opknappertje, maar je wil geen roestige uitlaat , spiegels en alle andere prul erop hebben. Vertel me Hoe Werkt Dat!
wil wel spiegels erop hebben enz. maar de meeste vragen gewoon teveel voor hun quad die niet compleet is met roestige delen enz. 1000 euro voor een roestbak en voor 500 euro meer heb je er 1 in bijna nieuwe staat.die prijsverhouding klopt toch niet..? het spreekt toch voor zich dat het niet voor niks lang blijft staan?? als er een bod gedaan word.waarom bied iedereen dan niet wat ze ervoor hebben willen hebben? ga maar eens kijken op mp wat er voor biedingen bij barossa's van 1000 euro staan? haalt lang de vraagprijs niet omdat iedereen toch ziet dat het roest is? en bij eentje van 1600 euro in nieuwe staat zijn de biedingen wel bijna de vraagprijs..de kopers bepalen nog altijd de markt niet de verkopers met hun te hoge vraagprijzen, als een koper die roestzooi niet koopt blijven ze ermee zitten en gaat de prijs vaak omlaag.ik zag ook net dat er iemand gezakt was van 1200 naar 900 euro,had hem eerst een al een bod gedaan van 900 euro maar kreeg een nee antwoord terug en nu bied hij hem wel ineens aan voor die 900 omdat hij er waarschijnlijk ook graag vanaf wil.dus een vriend nu een bod laten doen van 750 euro. quad ziet er op zich redelijk uit maar er moeten oa andere voorspatborden op die nu 2 verschillende erop heeft en ook nog eens zichtbaar krom staan en hier en daar wat opnieuw aan gespoten worden enz. zoiets moet je mijn inziens gewoon kunnen kopen voor 750 euro en dan helemaal strippen en opnieuw leven inblazen.de kosten voor he topknappen zullen minstens net zoveel of nog meer gaan bedragen.mesnen denken gelijk de jackpot te hebben ik heb laatst een bulls racefiets verkocht onder de prijs van de anderen. de kioper was er erg blij mee en zag dat ik er nog nooit op gefietst had. hij was al naar andere fietsen wezen kijken van hetzelfde merk en type maar die waren duurder dan die van mij en zagen er ook niet zo mooi uit.ja ik blijf er tenminste niet mee zitten..Minyi schreef:Je wil een opknappertje, maar je wil geen roestige uitlaat , spiegels en alle andere prul erop hebben. Vertel me Hoe Werkt Dat!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Een goede barossa kost gewoon ongeveer 1250. Dat ze even te koop staan is toch normaal bij quads. Die staan gewoon een maand of twee te koop vaak
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ik persoonlijk denk dat jij helemaal geen quad moet gaan kopen, je verwacht de aller mooiste, voor de aller mooiste prijs €750/1000
Vind je er 1, beoordeel je deze op foto's en misschien wat tel contact.. Vervolgens zijn het roestbakken, en willen mensen de jackpot! Maar wie verwacht er nou de jackpot en het onderste uit de kan??? Voor een dubbeltje op de 1e rij, noem ik dat.
Spaar door zoals vele al aangegeven hebben, of neem wat je voor jou prijs kunt krijgen
Vind je er 1, beoordeel je deze op foto's en misschien wat tel contact.. Vervolgens zijn het roestbakken, en willen mensen de jackpot! Maar wie verwacht er nou de jackpot en het onderste uit de kan??? Voor een dubbeltje op de 1e rij, noem ik dat.
Spaar door zoals vele al aangegeven hebben, of neem wat je voor jou prijs kunt krijgen
Can-am outlander L 570 max
Jason McCoy schreef:Een goede barossa kost gewoon ongeveer 1250. Dat ze even te koop staan is toch normaal bij quads. Die staan gewoon een maand of twee te koop vaak
Soo das wel heel lang dan, dan moeten alle kopers daar dan wel lang over nadenken
Natuurlijk wil ik zo goedkoop mogelijk ,net als verkopers zoveel mogelijk willen...en het is overal ver bij mij vandaan dus nee ik ga niet zomaar even kijken al zou ik dat wel willen. daarbij heb ik de ervaring dat op een foto alles er nog beter uitziet ook dan in het echt,Iedow schreef:Ik persoonlijk denk dat jij helemaal geen quad moet gaan kopen, je verwacht de aller mooiste, voor de aller mooiste prijs €750/1000
over wat anders nog. weet iemand misschien een winkel waar je tweede hands quad onderdelen voor de barossa kan kopen?
- Jason McCoy
- Quad GOD
marktplaats. onderdelen van barossa zijn niet duur. Veel van een Yamaha blaster past er op het frame
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland