Ik heb een set gebruikte ss108 itp velgen liggen.
Graag had ik deze geruild tegen originele velgen voor een Kingquad of een Grizzly.
Dit is het model http://4wheelonline.com/atv/ITP-SS-Alloy-108.107009.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Te Koop:
b]Merk & Type:[/b] Bouwmaand/jaar: Opties:
Richtprijs: € Reden verkoop: Laatste onderhoud: Verdere opmerkingen:
Zijn er zaken appart te koop? J/N 2-takt of 4-takt? 2/4 Waterkoeling of luchtkoeling? W/L Cilinderinhoud: cc Automatic? J/N Gehomologeerd/Papieren? J/N Nog garantie? J/N
Contact info:
Email:
Tel:
GSM:
Land:
Provincie:
Foto's:
Gelieve enkel te reageren als je een potentiële koper bent.
Hallo,
Ik heb wel interesse en heb een zo goed als nieuwe set liggen die ik graag geruild had.
Zal ik eventueel foto's versturen van mijn set via mail?
Van welke regio ben je?
Alvast bedankt,
Victor
Er is blijkbaar veel interesse om deze velgen te ruilen.
De ITP velgen zijn gebruikt dwz dat er een aantal flinke krassen opzitten.
Ze zijn wel perfekt rond en recht.
Ik heb ze opgepoetst en een laagje mat zwarte lak gegeven zodat ze er weer goed uitzien.
De reden dat ik ze weg doe is omdat ik regelmatig problemen heb met vuil tussen de velg en de band.
Dit wel alleen na extreem off roaden.
Voor het normale baggeren ed ga je er geen problemen mee hebben maar als je in heel diepe sporen komt of situaties waarbij de velg langs een wand schuurt,krijg ik steeds zand ed tussen de velgrand en de band waardoor deze stilletjes afgaan.
Dit is een euvel dat bij meerdere ITP velgen voorkomt.
Ik heb mijn banden nu op de originele velgen liggen in combinatie met 3cm spacers.
Mijn vorige banden hebben nog flink wat profiel en die zou ik dan ook op originele velgen willen leggen om in de zomer te rijden.
Dus ik zoek originele Kingquad velgen (kleur maakt niet uit ik spuit ze toch mat zwart) of grizzly velgen(die zouden hetzelfde zijn).
Hallo,
Enige krassen is voor mij niet erg.
Ik heb hier een set grijze aluminium velgen liggen die op mijn grizzly lagen toe hij nieuw gekocht werd en dus ook passen op de jouwe. De mijne zijn ik nieuwstaat.
Ik ga dus akkoord en vraag dus bij deze hoe we het best en gemakkelijkst verder afspreken?
Alvast bedankt.
Groetjes Victor.
merci voor de info staf.
ikzelf rij steeds op de standaard velgen van de grizzly.
zelf als mijn band op 0 gram staat kan ik gewoon doorrijden, zo kom je toch thuis. rij normaal op 400/500 druk.
doordat je het probleem uitlegt, heb ik geen intresse meer
Blijkbaar hebben de Grizzly velgen een iets andere offset dan de Kingquad velgen.
Dus ze passen wel maar ze hebben een andere breedte.
Ik ben dus nog altijd op zoek naar originele Kingquad velgen.
Om te wisselen met ITP velgen of gewoon over te kopen.