welke quad kopen?
Re: welke quad kopen?
Had een heel bericht getypt, maar bij nader inzien geen zin meer om hier meer in mee te gaan....
Jary, volgens mij weet ik nu waarom je arbeidsongeschikt bent!
Can-am outlander L 570 max
Bericht over wat? en Nee jij kan niet weten waarom ik arbeidsongeschikt ben al denk je misschien van welIedow schreef:Had een heel bericht getypt, maar bij nader inzien geen zin meer om hier meer in mee te gaan....
maar het maakt mij verder niet uit. als ik ergens voor ga wil ik dat voor elkaar krijgen ook..en bij deze gelukt
jary schreef:Bericht over wat? en Nee jij kan niet weten waarom ik arbeidsongeschikt ben al denk je misschien van welIedow schreef:Had een heel bericht getypt, maar bij nader inzien geen zin meer om hier meer in mee te gaan....
maar het maakt mij verder niet uit. als ik ergens voor ga wil ik dat voor elkaar krijgen ook..en bij deze gelukt
Bedoelde, dat je last hebt van niet kunnen kiezen, dus geen arbeids keuze kan maken
Veel plezier met je gele Barossa, ik gaf het toch al poosje aan, koop die gele
Can-am outlander L 570 max
Dus als ik het goed begrijp is de kogel door de kerk?
Weet je het zeker?
Weet je het zeker?
Ride hard!! You only live once.......
Nu nog kennis maken met online verkoop...over een week pas afhandeling....kans bestaande dat nog iemand 'm wegsnoept voor 50 euro meer.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Km stand? 30.000+? Aangezien 4710 uiteraard niet klopt
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
teller is wel 6 cijfers zag ik bij een andere barossa,denk je dan aan 47000? dat zou wel erg veel zijn voor een 2007 toch..denk eerder dat er dan een 0 voor de 4 staat, zal het voor de zekerheid nog eens navragen,Iedow schreef:jary schreef:dit is wel weer een andere gele. geel is populair denk ik hahaIedow schreef: Bedoelde, dat je last hebt van niet kunnen kiezen, dus geen arbeids keuze kan maken
Veel plezier met je gele Barossa, ik gaf het toch al poosje aan, koop die gele
als het aan mij ligt wel...jvs schreef:Dus als ik het goed begrijp is de kogel door de kerk?
Weet je het zeker?
heb al afspraak,Jack schreef:Nu nog kennis maken met online verkoop...over een week pas afhandeling....kans bestaande dat nog iemand 'm wegsnoept voor 50 euro meer.
Jason McCoy schreef:Km stand? 30.000+? Aangezien 4710 uiteraard niet klopt
Laatst gewijzigd door jary op ma 27 apr, 2015 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Banden zijn vervangen. En de originele banden kunnen wel 20.000 mee ofzo. Mijn gok is dat i tussen de 15 en 20 heeft gelopen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
kan het ook dat er veel mee gespint is? ik ga toch eens naar de cijfertjes vragenJason McCoy schreef:Banden zijn vervangen. En de originele banden kunnen wel 20.000 mee ofzo. Mijn gok is dat i tussen de 15 en 20 heeft gelopen
maar voorspatborden zijn volgens mij ook niet origineel toch??
Eurhm die barossa's zijn nu niet echt drift of burnout kings..
En als ie van 2007 is zou ie ook hydraulische remmen voor moeten hebben geloof ik en achteruit?
En als ie van 2007 is zou ie ook hydraulische remmen voor moeten hebben geloof ik en achteruit?
voorspatborden zijn volgens mij ook niet origineel toch??
en hebben ze vanaf 2007 ook een versnelling meer? ipv 4 dan 5 versnellingen dacht ik...
en hebben ze vanaf 2007 ook een versnelling meer? ipv 4 dan 5 versnellingen dacht ik...
?? Dacht dat ze pas vanaf 2006 die met 4 hadden gemaakt?
Die van mij is van 2004 en heeft er 5.
Oke andersom dan. 4 versnellingen liggen dan beter waarschijnlijk ?Minyi schreef:?? Dacht dat ze pas vanaf 2006 die met 4 hadden gemaakt?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Mijne 2005 en 5 bak. Rechter hendel is voorrem. Bij nieuwere types is rechter hendel achterrem en voet is combinatie
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland