welke quad kopen?
Re: welke quad kopen?
Oke, maar op hoeveel moet ik rekenen voor een set juiste voor spatborden? er schijnen 2 verschillende op te zitten en die zichtbaar op de foto lijkt mij ook niet origineel..
voor de rest zou ik de body van de quad dan zwart willen maken met de tijd want dat geel is een beetje kinder kleur vind ik, zwart is stoerder en straalt meer agressie uit, en met wat voor soort lak het beste te spuiten? kappen zijn wss flexibel en het moet er niet afvallen, heb compressor met filter en verfspuit,
voor de rest zou ik de body van de quad dan zwart willen maken met de tijd want dat geel is een beetje kinder kleur vind ik, zwart is stoerder en straalt meer agressie uit, en met wat voor soort lak het beste te spuiten? kappen zijn wss flexibel en het moet er niet afvallen, heb compressor met filter en verfspuit,
Ik zou zeggen kijk eens rond op het forum. Daar is namelijk tonnen aan info te vinden over het verven / kleur veranderen.
Uufd is volgens mij de laatste die gespoten heeft.
en volgens mij heeft hatcher zijn banshee geprobeerd te wrappen ( denk dat de kappen van een barossa makkelijker zijn trouwens )
En ga zo maar door.
Denk dat je zelf wel een keuze kunt maken nadat je alles hebt gelezen.
Uufd is volgens mij de laatste die gespoten heeft.
en volgens mij heeft hatcher zijn banshee geprobeerd te wrappen ( denk dat de kappen van een barossa makkelijker zijn trouwens )
En ga zo maar door.
Denk dat je zelf wel een keuze kunt maken nadat je alles hebt gelezen.
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Hehe... Eindelijk gelukt.
De voorspatborden zijn halve aanhangerspatborden volgens mij. De originele zijn nog gewoon leverbaar. Importeur voor dit spul is BdJ: http://www.bdj-imports.com/quad-accesso ... rossa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gefeliciteerd met de aankoop!
De voorspatborden zijn halve aanhangerspatborden volgens mij. De originele zijn nog gewoon leverbaar. Importeur voor dit spul is BdJ: http://www.bdj-imports.com/quad-accesso ... rossa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gefeliciteerd met de aankoop!
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Spuiten van de plastic kappen kan op 2 manieren:
De snelle en goedkope manier is ontvetten en in de Plasti-Dip zetten.
De mooie en juiste manier is:
-Heel goed ontvetten
-Schuren met Scotch Brite
-Weer ontvetten en afnemen met Siliconenverwijderaar
-Afnemen met kleefdoek tegen stof
-Dun laagje plastic primer spuiten
-Dun laagje kleurlak gewoon uit een spuitbus. Het is vaak het handigst om een kleur te nemen die dicht bij de originele kleur ligt. Van geel naar zwart is een behoorlijke uitdaging.
-Alles afwerken met een mooie dikke laag 2 komponenten blanke lak met ruim weekmaker erdoor. Dit blijft zitten en springt er niet af als de kappen een keer gebogen worden.
De snelle en goedkope manier is ontvetten en in de Plasti-Dip zetten.
De mooie en juiste manier is:
-Heel goed ontvetten
-Schuren met Scotch Brite
-Weer ontvetten en afnemen met Siliconenverwijderaar
-Afnemen met kleefdoek tegen stof
-Dun laagje plastic primer spuiten
-Dun laagje kleurlak gewoon uit een spuitbus. Het is vaak het handigst om een kleur te nemen die dicht bij de originele kleur ligt. Van geel naar zwart is een behoorlijke uitdaging.
-Alles afwerken met een mooie dikke laag 2 komponenten blanke lak met ruim weekmaker erdoor. Dit blijft zitten en springt er niet af als de kappen een keer gebogen worden.
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Nog een project:
En nog eentje:
Zowel de Triton als de Derbi zijn projecten van een weekje geweest. Naast mijn gewone werk uiteraard. Als je het op de juiste manier aanpakt kun je met weinig moeite een heel leuk resultaat bereiken.
En nog eentje:
Zowel de Triton als de Derbi zijn projecten van een weekje geweest. Naast mijn gewone werk uiteraard. Als je het op de juiste manier aanpakt kun je met weinig moeite een heel leuk resultaat bereiken.
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Een gele quad zou ik Lamborghini oranje doen of zo. En niet zwart. Iedere minimale beschadiging valt dan gelijk mega veel op:
Succes met het project!
Succes met het project!
Bedankt voor je info en foto's .zeer mooie quads heb je daar zeg..
Helaas heb ik vanochtend slecht nieuws gekregen van de verkoper. ik kon er natuurlijk niet gelijk om omdat ik alles nog moest regelen en er kwam iemand uit de buurt kijken en die heeft hem dus gelijk aan hem verkocht onder mijn neus door. voor hoeveel weet ik niet maar vind het best een rot streek. daar zit je dus ook nog mee. dit is al de zoveelste keer dat ik dat meemaak omdat ik niet gelijk ernaartoe kan en mijn reis moet plannen. maar goed was te verwachten ook natuurlijk ,als de prijs naar benden gaat zijn er meer kapers op de kust,
Helaas heb ik vanochtend slecht nieuws gekregen van de verkoper. ik kon er natuurlijk niet gelijk om omdat ik alles nog moest regelen en er kwam iemand uit de buurt kijken en die heeft hem dus gelijk aan hem verkocht onder mijn neus door. voor hoeveel weet ik niet maar vind het best een rot streek. daar zit je dus ook nog mee. dit is al de zoveelste keer dat ik dat meemaak omdat ik niet gelijk ernaartoe kan en mijn reis moet plannen. maar goed was te verwachten ook natuurlijk ,als de prijs naar benden gaat zijn er meer kapers op de kust,
- Jason McCoy
- Quad GOD
Verrassend... Komt omdat hij de quad aanbied onder de normale waarde.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
jary schreef:Bedankt voor je info en foto's .zeer mooie quads heb je daar zeg..
Misschien heeft de verkoper hem verkocht aan iemand die minder vragen had en waarvan hij wist dat die gene zeker van zijn zaak was, en niet bij afhaal nog eens ging afdingen op 2 tientjes!
Can-am outlander L 570 max
Natuurlijk? Dan regel je vervoer toch vooraf zodat je snel kunt handelen? Neem je verantwoordelijkheid eens.jary schreef:ik kon er natuurlijk niet gelijk om omdat ik alles nog moest regelen
En daar gaan we weer in de slachtofferrol...maar vind het best een rot streek.
Ik vraag me eigenlijk af waarom je het forum gebruikt om ons op de hoogte te houden van je avonturen. Is het een idee om de aankoop nu gewoon eens te gaan regelen en terug te komen met een eigen topic over je nieuwe quad?
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Jack schreef:Nu nog kennis maken met online verkoop...over een week pas afhandeling....kans bestaande dat nog iemand 'm wegsnoept voor 50 euro meer.
Ja zal wel, als ze ineens meer kunnen krijgen doen ze dat natuurlijk ook. zou ik zelf ook doen. hij kent me tenslotte ook niet persoonlijk dus dan ga je voor het geld,toch zeker als je dat direct al kan krijgen. ik zoek dus nog maar even verder en hopelijk heb ik de volgende keer meer geluk. in ieder geval blijf ik erboven op zitten,alles elke dag goed in de gaten blijven houden of de prijzen al zakken, en kan ik bij iedereen er wel wat af praten. de rest is een kwestie van geluk hebben..zit nog in onderhandeling met iemand die hem ook te koop heeft staan voor 1500 maar na een heleboel mailen kan ik hem nu al overnemen voor 950, die jongen heeft er 1 keer op gereden en was niks voor hem.hij vond het vooral raar rijden in de bochten.deze quad is ook wel veel mooier dan die gele maar wil hem eigenlijk voor 850.dat vind ik een mooie prijs ..hij heeft me gezegd er serieus over na te denken omdat hij ook geld nodig heeft voor iets anders,en hij me volgende week nog terug zou mailen, ik ga net zo lang door tot ik er eentje heb voor dat geld.zal me zeker wel gaan lukken ook met de tijd .ik blijf de moed er dus in houdenJason McCoy schreef:Verrassend... Komt omdat hij de quad aanbied onder de normale waarde.
Ja oke een rot streek is het natuurlijk niet helemaal. dat was mijn eerste emotie. achteraf kan ik het heel goed begrijpen dat iemand hem kan verkopen voor meer dat dan ook doet. ik voel me dus geen slachtoffer maar helaas pindakaas,Jazzy schreef:Natuurlijk? Dan regel je vervoer toch vooraf zodat je snel kunt handelen? Neem je verantwoordelijkheid eens.jary schreef:ik kon er natuurlijk niet gelijk om omdat ik alles nog moest regelenEn daar gaan we weer in de slachtofferrol...maar vind het best een rot streek.
Ik vraag me eigenlijk af waarom je het forum gebruikt om ons op de hoogte te houden van je avonturen. Is het een idee om de aankoop nu gewoon eens te gaan regelen en terug te komen met een eigen topic over je nieuwe quad?
niet getreurd er zijn barossa's genoeg en ik verzeker jullie dat die e rook echt komt met een mooi project verslag
Als je nu net zo snel zou zijn met zaken afhandelen omtrent aankoop tot quad, zoals het tempo waarop je reageert hier op het forum, had je nu al 5000km kunnen rijden op een Barossa
Can-am outlander L 570 max
Iedow schreef:Als je nu net zo snel zou zijn met zaken afhandelen omtrent aankoop tot quad, zoals het tempo waarop je reageert hier op het forum, had je nu al 5000km kunnen rijden op een Barossa
ja het ervoor kijken en onderhandelen is het probleem niet inderdaad