welke quad kopen?
Re: welke quad kopen?
sukkeltjes...
Kerel, ik zou met alle plezier je willen helpen aan je gevraagde ban, maar helaas is het niet aan mij.
Barossa Cheetah 250cc
ja dat heb je inderdaad met alle plezier wel al gedaan...mafdaf schreef:Kerel, ik zou met alle plezier je willen helpen aan je gevraagde ban, maar helaas is het niet aan mij.
Dank je. Ben blij dat je enthousiast bent over mijn hulp..
Barossa Cheetah 250cc
Ben je ook aanwezig op de mega meeting jary?
in ieder geval ben ik echt blij dat ik even mijn hart heb kunnen luchten door te laten weten hoe ik ook over jullie denk voordat ik hier het forum verlaat. dit doet me in ieder geval erg goed.
wat denk je zelf?mauricev schreef:Ben je ook aanwezig op de mega meeting jary?
zeker,je hebt me 122 berichten verder geholpenmafdaf schreef:Dank je. Ben blij dat je enthousiast bent over mijn hulp..
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Arbeidsongeschikt door ernstige psychische problemen blijkbaar
Door op deze manier te reageren verlies je altijd Jary.
Een Bashan met een motorfietsblok kan best. Wel moet je het dan een beetje normaal houden en bijvoorbeeld een 2 cilinder Kawa GPZ 500 blok eronder hangen.
Veel succes met je brommertjes en laat ons aub met rust...
Door op deze manier te reageren verlies je altijd Jary.
Een Bashan met een motorfietsblok kan best. Wel moet je het dan een beetje normaal houden en bijvoorbeeld een 2 cilinder Kawa GPZ 500 blok eronder hangen.
Veel succes met je brommertjes en laat ons aub met rust...
- Jason McCoy
- Quad GOD
jary schreef:en jij gedraagt je echt als iemand die denkt dat die alles is maar in principe stel je helemaal niks voor !!!Jason McCoy schreef:En dan heb je een machine met een snel blok zonder fatsoenlijke remmen en zonder rijgedrag. Je gedraagt je echt als een kleuter
geld hier voor iedereen trouwens .homo clubje hier bij elkaar!
Euhm ja dat weet ik. Ik verkoop nieuwe Bashans en heb inmiddels een stuk of 30 projecten compleet afgewerkt. Daarbij werk ik van kinds af aan aan brommers, motoren en quads dus je zou denken dat ik toch wel iets er vanaf moet weten. Ik heb je tientallen tips gegeven maar je steekt je kop in het zand. Vind ik jammer en snap niet goed wat je dan op een forum als deze doet eigenlijk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Bye bye Jary, je zal altijd een kleuter blijven, ik lees het zo af...doei doei
Can-am outlander L 570 max
Oja, Jary heeft natuurlijk mei vakantie, dus mag nog opblijven!
Can-am outlander L 570 max