Kawasaki KVF Bruteforce 750i 2wd 4wd probleem
Kawasaki KVF Bruteforce 750i 2wd 4wd probleem
Goededag,
Mijn kawasaki schakelt niet meer over naar 4wd. Op het dashboard verspring constant het licht van 2wd naar 4wd en omgekeerd.
Ook loopt de quad vanzelf vooruit zonder gas te geven, dit is wel miniem. En schakelt hij moeilijker tussen H, neutraal en R.
Iemand een idee wat dit probleem kan zijn?
Alvast bedankt
Mijn kawasaki schakelt niet meer over naar 4wd. Op het dashboard verspring constant het licht van 2wd naar 4wd en omgekeerd.
Ook loopt de quad vanzelf vooruit zonder gas te geven, dit is wel miniem. En schakelt hij moeilijker tussen H, neutraal en R.
Iemand een idee wat dit probleem kan zijn?
Alvast bedankt
Re: Kawasaki KVF Bruteforce 750i 2wd 4wd probleem
Denk dat het schakelen en rijden komt dat hij stationair te hoog staat afgesteld. Voor de 4wd kabel op de Diff los of ergens anders?
Re: Kawasaki KVF Bruteforce 750i 2wd 4wd probleem
Kan het niet zijn, dat het één iets met het ander te maken heeft? Aangzien de twee problemen op dezelfde tijd onstaan zijn. En heb al een paar keer meegemaakt dat de problemen weg waren en daarna zijn ze terug gekomen.java schreef:Denk dat het schakelen en rijden komt dat hij stationair te hoog staat afgesteld. Voor de 4wd kabel op de Diff los of ergens anders?
Zie niet direct een draad los. De Diff schakelt die deze vooraan in aan de aandrijving van de voorwielen?
Re: Kawasaki KVF Bruteforce 750i 2wd 4wd probleem
Even de kabels nagaan en de stekkers even wat ontroesten en inspuiten me contact spray. Dit verhelpt en voorkomt veel problemen.
-
- Toeschouwer
- Berichten: 24
- Lid geworden op: zo 23 mar, 2014 16:55
Re: Kawasaki KVF Bruteforce 750i 2wd 4wd probleem
Het knipperen van 2 naar 4 wiel en terug
ligt aan een slechte verbinding,
of in de schakelaar of bij het diffirentieel,
even losmaken, blank maken en contactspay erop.
Je kunt het voorin horen als je hem in of uit schakelt
Uit zichzelf gaan lopen kan liggen aan het toerental
maar het kan ook zijn dat de voorste koppeling(clutch)
even nagekeken moet worden. Is vrij simpel
Anders even kijken op internet, filmpjes genoeg
ligt aan een slechte verbinding,
of in de schakelaar of bij het diffirentieel,
even losmaken, blank maken en contactspay erop.
Je kunt het voorin horen als je hem in of uit schakelt
Uit zichzelf gaan lopen kan liggen aan het toerental
maar het kan ook zijn dat de voorste koppeling(clutch)
even nagekeken moet worden. Is vrij simpel
Anders even kijken op internet, filmpjes genoeg
Laatst gewijzigd door Modderhapper op zo 03 mei, 2015 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Toeschouwer
- Berichten: 24
- Lid geworden op: zo 23 mar, 2014 16:55
Re: Kawasaki KVF Bruteforce 750i 2wd 4wd probleem
Ik ben blij dat we hier nog een Brute Force rijder hebben.
Er zijn toch nog quadrijders met smaak
Er zijn toch nog quadrijders met smaak
Re: Kawasaki KVF Bruteforce 750i 2wd 4wd probleem
Modderhapper schreef:Ik ben blij dat we hier nog een Brute Force rijder hebben.
Er zijn toch nog quadrijders met smaak


- Paul Snip
- Quad Master
- Berichten: 1505
- Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
- Locatie: Een
- Contacteer:
Re: Kawasaki KVF Bruteforce 750i 2wd 4wd probleem
En waarschijnlijk met een eigen olieveld in de achtertuin... Want zuipen dat die dingen doen!Modderhapper schreef:Ik ben blij dat we hier nog een Brute Force rijder hebben.
Er zijn toch nog quadrijders met smaak

Re: Kawasaki KVF Bruteforce 750i 2wd 4wd probleem
Paul Snip schreef:Modderhapper schreef:Ik ben blij dat we hier nog een Brute Force rijder hebben.
Er zijn toch nog quadrijders met smaak
En waarschijnlijk met een eigen olieveld in de achtertuin... Want zuipen dat die dingen doen!
Je moet er iets voor over hebben e

-
- Toeschouwer
- Berichten: 24
- Lid geworden op: zo 23 mar, 2014 16:55
Re: Kawasaki KVF Bruteforce 750i 2wd 4wd probleem
De lagere onderhoudskosten van een Brute Force
t.o.v. een Grizzly maken dat extra verbruik wel goed.
Want zuipen doet tie da''s waar.
t.o.v. een Grizzly maken dat extra verbruik wel goed.
Want zuipen doet tie da''s waar.