van waar in westvlaanderen ben je ?miqn schreef:originele cdi terug geplaatst en tprobleem is opgelostmiqn schreef:zal ik voor zorgenMarijn schreef:Leuk om te horen! Hoop dat je er blij mee bent!
Ik zou graag wat pic's zien!
ja khedb er al een probleem mee in 5de verselling rond 7500 toeren begint hij vreeg te snakken of schommelen in toerental in men eerst 500km deed hij dat niet , heb je dat vroeger ook nog gehad?
Phoenix 's kfx 400-->Sold. KTM 525 Supermoto
-
- Quadrider
Re: Phoenix 's kfx -->Sold. pic's ktm 525
banshee
Huh das gek.. Nooit problemen mee gehad eig.. Eigenlijk nergens problemen mee gehad.. Aan cdi ligt dat zowieso NIET! Bijna zeker van dan de koppelingsplaten dan versleten zijn.
Wat ook gek is wat toen ik hem kocht was die volledig gereviseerd.. Voor 1800 euro.
Maar er hebben ondertussen al 2 man op gereden dus weet nie wa die er mee gedaan hebben
Was echt een super quad, nooit problemen mee gehad en idd soms ng spijt van!
Wat ook gek is wat toen ik hem kocht was die volledig gereviseerd.. Voor 1800 euro.
Maar er hebben ondertussen al 2 man op gereden dus weet nie wa die er mee gedaan hebben
One life, live it !
das goe dat hij gereviseerd is ;p zeg vraagje heb je toevallig nog je oud achterlicht liggen ? die r1 achterlicht is helemaal kapot geklutterd omdat er geen rubber tussen zat. of weet je een site wr die r1 goedkoop is?Marijn schreef:Huh das gek.. Nooit problemen mee gehad eig.. Eigenlijk nergens problemen mee gehad.. Aan cdi ligt dat zowieso NIET! Bijna zeker van dan de koppelingsplaten dan versleten zijn.
Ik heb het origineel achterlicht nog liggen!
Pm me effe daarvoor
Je kan die bestellen op ebay maar de kwaliteit van die lichten is niet echt super
Pm me effe daarvoor
Je kan die bestellen op ebay maar de kwaliteit van die lichten is niet echt super
One life, live it !
-
- Toeschouwer
hallo,
mooi quad
alleen ik vroeg me af of je die achterbumper zelf pas hebt moeten maken of dat je die goed gekocht hebt..
want ik heb een barossa cheetah en daar kun je die zelf niet voor kopen.. maar is dat pas maken nog beetje te doen als ik de goedkoopste achterbumper van goldspeed bestel?
groeten
mooi quad
alleen ik vroeg me af of je die achterbumper zelf pas hebt moeten maken of dat je die goed gekocht hebt..
want ik heb een barossa cheetah en daar kun je die zelf niet voor kopen.. maar is dat pas maken nog beetje te doen als ik de goedkoopste achterbumper van goldspeed bestel?
groeten
Moest iemand zich afvragen wat ik nu verder doe sinds ik men kfx verkocht heb...
Nog steeds dezelfde ktm 525, volledig omgebouwd, supermoto-vering, slippercluch, brembo bro12 handrem, akra uitlaat, beringer schijf + 4 zuiger klauw, ander kappenset, ander stickerset, veel delen laten poederlakken. pas volledige motor-revisie gedaan.
Voorlopig zit er nog geen overstap in om terug te gaan naa een quad... beleef veel meer plezier aan men Ktm..
Doe nu vooral oefenen met stunten en circuit rijden ( 24 mei op Bilstain circuit )
Af en toe kom ik nog een kijkje nemen naar de projecten die ik altijd gevolgd heb , blijft leuk om mee te lezen
voetsteunen sliden ( nee niet van vallen )
Nog steeds dezelfde ktm 525, volledig omgebouwd, supermoto-vering, slippercluch, brembo bro12 handrem, akra uitlaat, beringer schijf + 4 zuiger klauw, ander kappenset, ander stickerset, veel delen laten poederlakken. pas volledige motor-revisie gedaan.
Voorlopig zit er nog geen overstap in om terug te gaan naa een quad... beleef veel meer plezier aan men Ktm..
Doe nu vooral oefenen met stunten en circuit rijden ( 24 mei op Bilstain circuit )
Af en toe kom ik nog een kijkje nemen naar de projecten die ik altijd gevolgd heb , blijft leuk om mee te lezen
voetsteunen sliden ( nee niet van vallen )
One life, live it !
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Phoenix 's kfx 400-->Sold. KTM 525 Supermoto
Ziet er goed uit.
En je zegt niet vallen, maar er zitten toch beste deuken in je uitlaat
En je zegt niet vallen, maar er zitten toch beste deuken in je uitlaat
Haha lachen om te zien hoeveel mensen je op dezelfde plekken ziet spelen.
Gelukkig genoeg speeltuin op de Balendijk
Veel plezier met je KTM machien!
Gelukkig genoeg speeltuin op de Balendijk
Veel plezier met je KTM machien!
Thanx
Haha die deuken in de uitlaat zaten er al in toen ik die kocht, helaas.. Maar een volledige lijn akra voor 225 euro.. Dan mag er van mij wel een deukje inzitten
Heb tot nu toe geen goede oplossing gevonden om die eruit te halen.
Leuk om te horen dat ie toch in de smaak valt
Haha die deuken in de uitlaat zaten er al in toen ik die kocht, helaas.. Maar een volledige lijn akra voor 225 euro.. Dan mag er van mij wel een deukje inzitten
One life, live it !
Haha ja de spot in Lommel eh
Zalige plaats.. Alleen jammer dat we vorige zomer weggejaagd zijn.. Maar gaan deze zomer zeker terug rijden daar.
Zalige plaats.. Alleen jammer dat we vorige zomer weggejaagd zijn.. Maar gaan deze zomer zeker terug rijden daar.
One life, live it !
- Jason McCoy
- Quad GOD
Spot welding waar ze ook auto's mee uitdeuken misschien?Marijn schreef:Thanx
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
mooie super moto !
ben zelf ook aan het kijken ervoor , wil speeltje erbij hebben ....
deuken uit je uitlaat krijg je eruit door de uitlaat onder druk te zetten met perslucht en dan de deuk heet stoken .
veel succes
ben zelf ook aan het kijken ervoor , wil speeltje erbij hebben ....
deuken uit je uitlaat krijg je eruit door de uitlaat onder druk te zetten met perslucht en dan de deuk heet stoken .
veel succes