Hoi!
Ik heb zopas mijn eerste quad gekocht, een Hsun 350.
Maar mijn achteras heeft een knik gekregen.
Nu had ik gehoord dat er veel onderdelen van een Raptor 350 op passen, dus heb ik een achteras van een raptor op de kop kunnen tikken voor 80€.
Nu wou ik deze gisteren plaatsen en kwam meteen bij het eerste probleem dat de wielnaven van mijn Hsun niet passen op de achteras van de raptor niet passen..
Dit kan natuurlijk wel allemaal passend gemaakt worden maar voor ik verder zou willen zoeken en stukken gaan bestellen zit ik met volgende grote vraag..
De rollagers van mijn Hsun en van een raptor 350, zouden deze hetzelfde zijn?
nuja ik kan natuurlijk en dan weten maar ik kreeg mijn grote moer niet los aan de remschijf dus ben ik maar gestopt ermee voor ik eraan begin te klooien.
Weet iemand mij meer raad?
THX!!!
Hsun 350 achteras
-
Jordibimmer
- Toeschouwer

- IVDMHSUN350
- Toeschouwer

Re: Hsun 350 achteras
Hey,Jordibimmer schreef:Hoi!
Ik heb zopas mijn eerste quad gekocht, een Hsun 350.
Maar mijn achteras heeft een knik gekregen.
Nu had ik gehoord dat er veel onderdelen van een Raptor 350 op passen, dus heb ik een achteras van een raptor op de kop kunnen tikken voor 80€.
Nu wou ik deze gisteren plaatsen en kwam meteen bij het eerste probleem dat de wielnaven van mijn Hsun niet passen op de achteras van de raptor niet passen..
Dit kan natuurlijk wel allemaal passend gemaakt worden maar voor ik verder zou willen zoeken en stukken gaan bestellen zit ik met volgende grote vraag..
De rollagers van mijn Hsun en van een raptor 350, zouden deze hetzelfde zijn?
nuja ik kan natuurlijk en dan weten maar ik kreeg mijn grote moer niet los aan de remschijf dus ben ik maar gestopt ermee voor ik eraan begin te klooien.
Weet iemand mij meer raad?
THX!!!
Ik heb ook een HSUN 350, ik heb ook een krak gehad in mijn achteras.
Maar dit was niet van mijn as zelf maar de rollagers die gebroken waren.
Ik heb mijn achteras zelf kunnen lossen maar de gebroken rollagers kreeg ik er echter niet uit, ben even naar de quad winkel gelopen en deze heeft deze voor mij verwijderd en ook ineens nieuwe van een Raptor er in gestoken, wel altijd goed invetten als je de as terug plaatst!
Als je het laat doen, dan doen zij dat wel voor jou en dan moet je enkel maar monteren
Hopelijk heb je hier iets aan