Barossa projectje
Re: Barossa projectje
Thanks allemaal, denk dat ik iedere ochtend even wat eerder opsta zodat ik een rustig ommetje kan maken naar m'n werk.
Is ie straks goed ingelopen is
Is ie straks goed ingelopen is
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Leuk geworden! Daar hoef je je de 31e niet voor te schamen
p.s. Nog steeds de bedoeling om bij Hoogeveen aan te sluiten?
p.s. Nog steeds de bedoeling om bij Hoogeveen aan te sluiten?
Ja, lijkt mij wel het handigst.
Had al enigzinds een route naar de pomp gepland, Begin ik gelijk met een mooi stukkie
Had al enigzinds een route naar de pomp gepland, Begin ik gelijk met een mooi stukkie
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Komt goed! Ik weet niet of er veel met mij meegaan, maar ik ben er in ieder geval!!!
Dacht dat we in totaal met een stuk of 9 quads reden als ik dat zo uit mijn hoofd zeg?
Kan me vergissen maar dat vind ik al een aardig groepje
ik kijk er in iedergeval al naar uit
Kan me vergissen maar dat vind ik al een aardig groepje
ik kijk er in iedergeval al naar uit
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Er zijn er een stuk of wat die (misschien) verhinderd zijn. Maar dat mag de pret niet drukken. Desnoods neem ik de aanhanger mee om de stoet wat langer te krijgen.
Nu de quad bijna klaar is wil ik de toeren een beetje naar beneden halen.
Wat ik ideaal aan tand wielen zou vinden is 15 - 36. Ik kan alleen ten eerste de 36 niet meer vinden. Weet iemand dat toevallig?
En weten jullie of een 15 past zonder te vijlen? Had ergens gelezen dat dan een o ring ketting niet meer past, maar een ander zijn dat het sowieso niet meer past ???
Het gaat trouwens om eentje uit 2004 dus zonder achteruit ( 6 boutgaten i.p.v. 4 )
Wat ik ideaal aan tand wielen zou vinden is 15 - 36. Ik kan alleen ten eerste de 36 niet meer vinden. Weet iemand dat toevallig?
En weten jullie of een 15 past zonder te vijlen? Had ergens gelezen dat dan een o ring ketting niet meer past, maar een ander zijn dat het sowieso niet meer past ???
Het gaat trouwens om eentje uit 2004 dus zonder achteruit ( 6 boutgaten i.p.v. 4 )
Pb gestuurd
barossa 170cc (sold)
smc 250cc (sold)
can-am DS 450 (sold)
CAN-AM RENEGADE 500
Quad Team Gelderland
smc 250cc (sold)
can-am DS 450 (sold)
CAN-AM RENEGADE 500
Quad Team Gelderland
Omdat ik Dutchy eerst persoonlijk had gevraagd omdat ik wist dat hij een 250 heeft met een andere tandwiel verhouding.
Hij rijd inderdaad met een 15 voor en dat past achter had hij een tandwiel van een raptor een mm uitgeboord. Maar hij rijd op lage wegbanden, dus ietsje anders dan die sloffen van mij
Hij rijd inderdaad met een 15 voor en dat past achter had hij een tandwiel van een raptor een mm uitgeboord. Maar hij rijd op lage wegbanden, dus ietsje anders dan die sloffen van mij
- Jason McCoy
- Quad GOD
Achterop past een tandwiel van een Blaster zo op
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Punt is dat die meestal meer tanden hebben. Heb er in ieder geval niet een gezien met 36...
Ik had zelf en 15 tot voor €7 bij bij site wat je last door gaf
barossa 170cc (sold)
smc 250cc (sold)
can-am DS 450 (sold)
CAN-AM RENEGADE 500
Quad Team Gelderland
smc 250cc (sold)
can-am DS 450 (sold)
CAN-AM RENEGADE 500
Quad Team Gelderland
Hij is mooi geworden joh!
Je moet zekerheden mee gaan. ..
Ik ben idd benieuwd met hoeveel quads we gaan...
Gr ferdi
Je moet zekerheden mee gaan. ..
Ik ben idd benieuwd met hoeveel quads we gaan...
Gr ferdi
Er wordt waarschijnlijk nog een nieuwe achterkap bestelt. Heb een originele proberen op te lappen maar dat houd niet echt ( misschien ook omdat mijn opa erop leunde toen hij iets van de grond wou pakken )
Komt nog een radiatortje op waar ik het steuntje nog voor moet maken.
En dus nog een andere ketting met tandwielsetje.
Ben ook bezig met de overkapping, vandaag het geraamte in elkaar gezet. Morgen het dak en er komt een klimop omheen zodat ie een beetje buiten het zicht staat.
Komt nog een radiatortje op waar ik het steuntje nog voor moet maken.
En dus nog een andere ketting met tandwielsetje.
Ben ook bezig met de overkapping, vandaag het geraamte in elkaar gezet. Morgen het dak en er komt een klimop omheen zodat ie een beetje buiten het zicht staat.