Ik ben nog geen mooiere tegen gekomen!
Ik zou ook nog graag een banshee willen hebben maar ik heb de schuur al vol staan met hobby's

Gr. Ferdi

JdmhatchR schreef:mag ik ook mee?
 !
  !
Lowrider en JdmHatcher hunne moge er ook zeker zijn !wba schreef:mooiste banshee op het forum volgens mijrespect

, gelijk s'avonds gaan ophalen en ik was in de wolken !
  , gelijk s'avonds gaan ophalen en ik was in de wolken !   

enja uiteindelijk ben ik het logo van the Punisher tegegekomen en ik was direct verliefd ! en ik vind het egt geweldig,
  enja uiteindelijk ben ik het logo van the Punisher tegegekomen en ik was direct verliefd ! en ik vind het egt geweldig,   

Huh in het dorp ? Waar woont ge dan ?Thomaz schreef:Is heeel vet geworden. ik zou niks meer aanpassen. Heb u overlaatst gespot in het dorp. Klonk heel goed! Met wat voor camera trekt ge uw foto's? Dikke kwaliteit.
Thomaz

)
)

ik vind het gewoon vet ! agressief ding éh die bansheebanshee03 schreef:the punisher?
dat is toch het logo van rtc (rotterdam terror corps) of ben ik nu gek?

, en ik blijf het zeggen een banshee is gewoon fijn om mee te knallen ! En sinds ik geen meetings meer doe met men auto heb ik er een paar met de banshee gedaan , en hij viel in de smaak vooral bij de kleintjes door de ogen die ik erop heb
  , en ik blijf het zeggen een banshee is gewoon fijn om mee te knallen ! En sinds ik geen meetings meer doe met men auto heb ik er een paar met de banshee gedaan , en hij viel in de smaak vooral bij de kleintjes door de ogen die ik erop heb   !
  ! 
 , echt fucked Up ! Maar word een ''winterproject'' en word een animal !
  , echt fucked Up ! Maar word een ''winterproject'' en word een animal !