Zo de eerste 1000 km zit erop, zit nog ff met vraagje
Zo de eerste 1000 km zit erop, zit nog ff met vraagje
Ik heb nu mijn eerste 1000 km op de TGB Target 325 gereden (nu 6000 op de teller)
en kan de volgende conclusies trekken.... Kwaliteit vind ik over het algemeen erg degelijk, ding start altijd meteen, loopt soepel en voelt solide aan. Toch wel het e.e.a. aangepast om de stabiliteit wat te verbeteren op hogere snelheid maar nog ben ik niet echt tevreden nog...
Er zitten nu spoorverbreders op zowel voor als achter van 75mm p/s
Er zat zijwaartse speling in de achterbrug, deze eruit gehaald.
Banden hebben nu een spanning van 1,1 bar (Maxxis wegbanden)
Vering voor strakker gezet
Uitlijning nagenoeg goed staan nu, wil nog iets toespoor toepassen.
Maar ik blijf de quad wat onrustig vinden bij snelheden boven de 70, niet echt zoekend ofzo maar wel heel direct.
Met name merk je dit als het iets winderig is, bij de minste stuurbeweging voel je al dat de quad sterk naar links of naar rechts wil. Hierdoor rijd je toch met gespannen armen continue.
Is dit normaal voor quads?
Grtz,
Ruben
en kan de volgende conclusies trekken.... Kwaliteit vind ik over het algemeen erg degelijk, ding start altijd meteen, loopt soepel en voelt solide aan. Toch wel het e.e.a. aangepast om de stabiliteit wat te verbeteren op hogere snelheid maar nog ben ik niet echt tevreden nog...
Er zitten nu spoorverbreders op zowel voor als achter van 75mm p/s
Er zat zijwaartse speling in de achterbrug, deze eruit gehaald.
Banden hebben nu een spanning van 1,1 bar (Maxxis wegbanden)
Vering voor strakker gezet
Uitlijning nagenoeg goed staan nu, wil nog iets toespoor toepassen.
Maar ik blijf de quad wat onrustig vinden bij snelheden boven de 70, niet echt zoekend ofzo maar wel heel direct.
Met name merk je dit als het iets winderig is, bij de minste stuurbeweging voel je al dat de quad sterk naar links of naar rechts wil. Hierdoor rijd je toch met gespannen armen continue.
Is dit normaal voor quads?
Grtz,
Ruben
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Zo de eerste 1000 km zit erop, zit nog ff met vraagje
Toespoor verergerd dat juist heel erg. Je wielen moet met straatbanden gewoon recht staan. Met jou op de quad zeg maar. Ik weet niet wat voor banden je dr op hebt maar het kan zijn dat je quad iets meer voorover staat als orrigineel. Daardoor word hij ook zenuwachtiger
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Als ik erop zit zit ik vrij recht dus denk niet dat dat het is....heb de voor veren nu op z'n strakst staan, gaat wat beter maar is nu in de bochten niet lekker, veel slip dus ik ga nu ff deze iets terugstellen.
Grappig trouwens, zie dat je uit Lunteren komt, woon zelf in Renswoude......om de hoek dus
Grappig trouwens, zie dat je uit Lunteren komt, woon zelf in Renswoude......om de hoek dus
- Jason McCoy
- Quad GOD
Oww kom maar een keer langs dan. Stel ik m even goed af. Kwamen we jou laatst tegen op de amerongese berg dan? Wij rijden vaak met een hele groep
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Nope was ik niet....sterker nog, ik zie nagenoeg zelden quads hier in de regio rijden....
Lijkt me leuk om meer rijders in de regio te leren kennen.
Laat maar weten wanneer je keer tijd hebt, ik ben technisch zeer onderbouwd als het gaat om motorblokken en elektra.....sporing, afstellen etc. wat minder
Laat maar weten wanneer je keer tijd hebt, ik ben technisch zeer onderbouwd als het gaat om motorblokken en elektra.....sporing, afstellen etc. wat minder
- Jason McCoy
- Quad GOD
Haha, ik weet er ook wel ietsje van[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- Jason McCoy
- Quad GOD
Stuur je 06 nr maar dan gooi ik je bij ons in de whatsapp groep. Dat is veel kletsen over quads, plannen van ritten,wie rijd wanneer enzoGMember schreef:Nope was ik niet....sterker nog, ik zie nagenoeg zelden quads hier in de regio rijden....
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland