Heren,
Na het ritje van net zag ik een zwarte substantie in het "kijkbuisje" onder het zadel zitten.
Eraf gehaald en luchtfilterdeksel open gemaakt om te kijken wat er aan de hand is.
Blijkt dat het de blauwe kleverige vloeistof is om de luchtfilter mee te behandelen.
Alles schoongemaakt net.
Bij montage dacht ik dat hij droog genoeg was, maar dat blijkt uiteindelijk toch niet zo geweest te zijn.
Quad loopt prima, maar toch ben ik bang dat deze substantie in zeer kleine hoeveelheid mee gegaan kan zijn het blok in. Waar moet ik op letten nu?
Voordeel is dat dezevloeistof heel dik en stroperig is en hierdoor niet zo makkelijk met de lucht mee het blok in kan gaan.
Nogmaals; quad loopt niet anders dan normaal!
Heb dit werkje maanden geleden gedaan aan de luchtfilter.
Wie kan me hier iets over vertellen?
Flesje injectorreiniger bij de benzine gooien?
Thanks voor het meedenken!
Luchtfilter te vochtig gemonteerd
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Luchtfilter te vochtig gemonteerd
Niks aan doen. die olie loopt uit je filter en onderin je bak. In principe doen je er eigenlijk nooit echt teveel op omdat hetgeen teveel is er gewoon uitloopt. Als je motor goed loopt zou je er het beste niks aan doen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Thanks Frank!
Dat is wat ik wil horen
Residu is nu weggehaald en volgende keer laat ik de filter toch wat langer drogen.
Ik dacht al aan horrorverhalen die zouden kunnen komen met inwendige vervuiling door die plaktroep.
Gewoon doorknallen dus
Thanks!!!!!
Dat is wat ik wil horen
Residu is nu weggehaald en volgende keer laat ik de filter toch wat langer drogen.
Ik dacht al aan horrorverhalen die zouden kunnen komen met inwendige vervuiling door die plaktroep.
Gewoon doorknallen dus
Thanks!!!!!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ja klopt, gaan met t ding
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
BraaaaapJason McCoy schreef:Ja klopt, gaan met t ding