Vandaag met TV3 met de buggy gaan knallen, ik rijden en hij met zijn quadcopter erachter 

. Beelden achteraf bekeken en zit wat moois tussen 

filmpje volgt.
Spijtig genoeg toch nog pinker geraakt en een kwartslag gedraaid. Maar geen schade, buiten reflectors dan 

. Hoewel ik vering omhoog heb gezet vanachter. Proberen nog wat hoger te krijgen. 
Olie nog is gepeild (was eigenlijk al veelstelang geleden), blijkt een heel deel "verdwenen" te zijn. Ik schat dat ik toch ongeveer een kleine liter kwijt ben 

blauwe rook heb ik niet. Maar aan de luchtuitlaat van de CVT is het best een vettig boeltje. Dus eigenlijk zou ik deze nog eens moeten verwijderen om te kijken. Ik vrees voor keerring aan de krukas die lek is. oftewel heb ik verkeerde olie meegekregen ... zou wel jammer zijn, gezien ik deze gekocht heb van een persoon die bij een autogarage werkt.
Cover vanonder losgedraaid, kwam wat water en olie uit. Water was van te wassen, alleen die olie. CVT slipt gelukkig niet, in hoeverre je dit dan al goed kan beoordelen.
Morgen nog is peilen...
Ik heb van het werk een M6 draadstang meegenomen om boite direct te koppelen. Die kabel die het bij tijd en stond laat afweten begint me toch wel te irriteren. vooral voor achteruit te rijden is dit best wel k*t.
Alleen nog eens tijd voor hebben en vooral goesting. Is nu niet bepaald een werkske waar ik sta op te spirngen, want is overal slecht bij te komen. 
Aan de balendijk stuk of 7 quads zien passeren en 1 motor. Achteraf ook nog outlander oid zien passeren met 2 personen op, kwam van Lommel Kattenbos oftewel van Balen Wezel. Toevallig mensen van hier? 
Het was dit weekend ook Grand Prix bij ons, dus was best wel druk. 
ondertts 1450Km gepasseerd