Fijn om meteen positieve commentaren te krijgen:
Ik ga al meteen wat pro en cons zetten , misschien dat iemand er iets aan heeft.
Motorblok spuiten met hittebestendige verf ...doen
- zeer makkelijk te spuiten
-afplakken , afplakken en afplakken .( of eruit halen , maar dan nog afplakken)
-rustig spuiten , heel veel dunne lagen .
Zelf spuiten frame en onderdelen..... Mmm
-schuren ,schuren en schuren
-primeren
-verven
-lakken
Ik heb het gedaan en kan het persoonlijk niet aanraden, extreem veel werk , met veel rotzooi en mooi resultaat ...voor even.
Absoluut niet steenslag resistent.
( volgende keer opteer ik voor poederlakken , kwa prIjs is het vergelijkbaar, als je ziet hoeveel bussen je nodig hebt voor een net resultaat)
Wil je toch spuiten..pak danaar de action bussen primer,lak en vernis...ik heb motip genruikt en action.
Persoonlijk spuiten die van de action zachter en gelijkmatiger , en heeft de lak een veel glanzender effect.tov motip
Plasti-dip kappen .... Doen
-opschuren tot 1500
-goed ontvetten
-heel veel dunne lagen in alle mogelijk kanten
Voordeel is dat als je met je schoen erlangs gaat of ergens steenslag ertegen krijgt , je gewoon even een verfzeil van de action erover legt , en de beschadeging op het gemak kunt bijspuiten . ( ruim nemen en dunne lagen leggen is de key)
Leuke aan die plasti dip is dat je er makkelijk stickers kunt onderplakken , die er dan echt uitpoppen .
Plasti-dip velgen... Absoluut
-goed wassen
-rustige meerdere lagen spuiten
Voordeel , houd enorm goed , zelfs bij hoge snelheid,en/of driften.
Onder of op plassti dip gaan makkelijk stickers.
En als.je hetoe bent , trek je het er zo vanaf .( op voorwaarde dat het dik genoeg is aangebracht.