Alleen 220 pk en nog is je zoekzoeki eerder bij de 100 km/u
David's Ltz400 Sm/mx 2018 gixxer project
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Leuk projectje, beide wel.
Alleen 220 pk en nog is je zoekzoeki eerder bij de 100 km/u
Alleen 220 pk en nog is je zoekzoeki eerder bij de 100 km/u
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Waarschijnlijk wel ja. De suuz heb altijd grip en die polo niet haha.
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Even terug komend op je a-arm idee om ze te verbreden. Stap maar van dat plan af. Tenzij jij ze helemaal kan opspannen in een las mal gaan ze krom trekken bij het lassen en past er straks niks meer van. Draag armen is iets wat je niet zo even verbreed in mijn ogen, zeker originelen niet
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Lasmal is zo gemaakt.
Dat is het werk niet.
Dat is het werk niet.
- Jason McCoy
- Quad GOD

- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Dat is makkelijk. je stuurt een a-arm op naar cilinderhead en die buigt zo ff een nieuwe en bredere voor je
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Ik wil het eerst zo proberen. Zal ongetwijfeld lukken.
In de toekomst kan ik cilinderhead een mooie set laten maken.
Dat zou ik eventueel ook zelf kunnen. Bij mijn lokale constructiebedrijf kunnen ze alles. En ik mag daar doen wat ik wil. Alle machines gebruiken. Lassen:mig, tig ac/dc, plasma snijder.
Afval stukken ijzer kan ik gratis pakken. Voor mij de moeite waard om het eerst zelf te proberen.
Lijkt me ook een leuke uitdaging.
Mijn zelf verlengde achterbrug houd het inmiddels ook alweer ruim 2jaar vol.
En zie niks van tekenen van scheuren. Ook is hij nog recht dit terwijl ik elke bocht driftent door ga.
A armen worden een slecht weer project.
Ga niet zagen als het mooi weer is, dan rij ik liever.
In de toekomst kan ik cilinderhead een mooie set laten maken.
Dat zou ik eventueel ook zelf kunnen. Bij mijn lokale constructiebedrijf kunnen ze alles. En ik mag daar doen wat ik wil. Alle machines gebruiken. Lassen:mig, tig ac/dc, plasma snijder.
Afval stukken ijzer kan ik gratis pakken. Voor mij de moeite waard om het eerst zelf te proberen.
Lijkt me ook een leuke uitdaging.
Mijn zelf verlengde achterbrug houd het inmiddels ook alweer ruim 2jaar vol.
En zie niks van tekenen van scheuren. Ook is hij nog recht dit terwijl ik elke bocht driftent door ga.
A armen worden een slecht weer project.
Ga niet zagen als het mooi weer is, dan rij ik liever.
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
goed bezig 
De vw is ook een leuk project
De vw is ook een leuk project
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Vandaag behoorlijk wat kms gemaakt.
Ook deze avond een rit met de mannen gedaan.
Was weer erg gezellig.
Alleen erg jammer dat op de terugweg bij spijkenisse me 1e versnelling overleed.
Dus blok ken er onder vandaan.
Hij zal niet een twee drie weer draaien.
Dus gelijk maar ff wat dingen opknappen.
Ook deze avond een rit met de mannen gedaan.
Was weer erg gezellig.
Alleen erg jammer dat op de terugweg bij spijkenisse me 1e versnelling overleed.
Dus blok ken er onder vandaan.
Hij zal niet een twee drie weer draaien.
Dus gelijk maar ff wat dingen opknappen.
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Ondanks het hele warme weer toch begonnen.
Maar gaat erg langzaam.
Tot nu toe.

eventuele blok delen heb ik al gevonden van een drz400.
Maar gaat erg langzaam.
Tot nu toe.

eventuele blok delen heb ik al gevonden van een drz400.
- Peter skull
- Quadrunner

- Berichten: 952
- Lid geworden op: zo 29 mei, 2011 14:15
- Locatie: Zuid-West Holland
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Soon to be gsxr 
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Nog ff sparen peter. Dan komt er een 4 cilinder onder.
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Heb gisteren even navraag gedaan over de afmetingen van een gsxr600 blok.
Moet zeggen dat zo'n blok best klein is.
Het zal waarschijnlijk met weinig aanpassingen aan het frame erin passen.
Moet zeggen dat zo'n blok best klein is.
Het zal waarschijnlijk met weinig aanpassingen aan het frame erin passen.
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Zo staat hij er nu bij. Snik.


Blok ligt bij me maatje nu. Kop en cilinder zijn er al af. Dat ziet er nog prachtig uit.
Hij mag de rest doen.


Blok ligt bij me maatje nu. Kop en cilinder zijn er al af. Dat ziet er nog prachtig uit.
Hij mag de rest doen.
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Even een lijstje gemaakt met de nog te kopen delen. SCHRIK!!!
Volledige nerfbars.
Asv hendels.
Stuurdemper.
Compleet gsxr blok met uitlaat.
Rvs remleidingen.
2 zuigerige remklauwen.
Spearz achterbanden.
R1 schokbrekers.
Nog een lange en dure lijst dus.
Nog te doen werkzaamheden.
Frame, subframe, a armen, achterbrug, stuurstang poedercoaten in ral 5026.
Nerfbars, bumpers en veerspiralen poedercoaten in ral 9005.
Hij gaat dus nog behoorlijk wat euro's kosten voor hij klaar is.
Volledige nerfbars.
Asv hendels.
Stuurdemper.
Compleet gsxr blok met uitlaat.
Rvs remleidingen.
2 zuigerige remklauwen.
Spearz achterbanden.
R1 schokbrekers.
Nog een lange en dure lijst dus.
Nog te doen werkzaamheden.
Frame, subframe, a armen, achterbrug, stuurstang poedercoaten in ral 5026.
Nerfbars, bumpers en veerspiralen poedercoaten in ral 9005.
Hij gaat dus nog behoorlijk wat euro's kosten voor hij klaar is.
-
bonzaiking
- Pro Quadrider

- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: David's Ltz400 SM... Soon to be gsxr
Zet m op david
Code: Selecteer alles
:mrgreen: 
