Heb al een Search gedaan maar er zyn wat tegenstrijdige berichten.
Wat is de way-to-go vr m'n quad wat meer stabiliteit te geven en te verbreden? Enkel achter, voor en achter,? Enkel spoorverbreders, of Assen en à-bruggen vervangen...
Ook rekening houden dat ik niet dadelijk 500€ wil uitgeven..
Alvast bedankt,
Smc/barossa verbreden
Re: Smc/barossa verbreden
Het makkelijkste is spoorverbreders rondom. Dat scheelt echt veel.
Ik heb zelf alleen de voorste velg omgedraaid ( ventielen naar binnen ) waardoor ie vooraan ietsje breder staat als achteraan.
Merk wel dat m'n quad nu maar al te graag op 3 wielen wil rijden. Het went wel snel maar dat zou je wat kunnen beperken met spoorverbreders achter.
Verder kun je ook verlagen maar die blokjes en de link ( zoiezo achter verlagen anders schiet je quad alle kanten op als je wat snelheid hebt. ) zijn weer een beetje duurder.
Ik heb zelf alleen de voorste velg omgedraaid ( ventielen naar binnen ) waardoor ie vooraan ietsje breder staat als achteraan.
Merk wel dat m'n quad nu maar al te graag op 3 wielen wil rijden. Het went wel snel maar dat zou je wat kunnen beperken met spoorverbreders achter.
Verder kun je ook verlagen maar die blokjes en de link ( zoiezo achter verlagen anders schiet je quad alle kanten op als je wat snelheid hebt. ) zijn weer een beetje duurder.
alvast bedankt vr je antwoord..
dus best achteraan een setje verbreders opgooien om te beginnen...?
dus best achteraan een setje verbreders opgooien om te beginnen...?
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Achter spoorverbreders of een bredere as. Voor zou ik voor bredere armen gaan. Anders verandert de "schuurstraal" van je voorwielen en wordt de quad nerveus. Dus ipv spoorverbreders a-armen monteren.
De a-armen van een Yamaha Blaster passen ook!
De a-armen van een Yamaha Blaster passen ook!
Ik heb spoorverbreders voor en achter en dat rijdt prima.
Barossa Cheetah 250cc
- Jason McCoy
- Quad GOD
Klopt op een barossa gaat dat eigenlijk wel heel prima
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
http://www.loeffler-quads.de/product_in ... x40mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
is dit iets?
is dit iets?