Deze morgen opgestaan, ontbeten en naar achteren gestrompeld om 7h30. 't was bewolkt druilerig koud weer
![Triest :(](./images/smilies/icon_triest.gif)
. 10 minuten naar buggy liggen staren, onder het motto bezint eer ge begint. Maar de goesting kwam maar ni. Dan maar terug naar binnen gestrompeld en wijs achter de computer PC gaan zitten. rond 10h begon de zon er echt mooi door te komen
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
wa oefeningskes gedaan en kwam allemaal terug los te zitten, luchtvochtigheid was maar liefst 25% gedaald! da werd ik wel gewaar, was nog ni op en top maar kon er mee door. Reuma is en blijft iets kut! ik wens het niemand toe...
Maar goed, actie. Doppenset gepakt, passen welke ik allemaal nodig heb, bijhorende ringsleutels genomen. Na wat gekut kon ik de passagiers zetel losnemen. Een brug zou toch verrekkes handig kunnen zijn, maar goed die luxe heb ik ni helaas. Metalen tssblad moest er dan nog uit, heeft me wel even beziggehouden. Vijzen zaten redelijk goed vast. Laten schrikken hielp redelijk, maar waren toch nog 3 dwazerikken van de 10 die niet los wouden. gleufje in zagen om er een grote platte tournevies in te zetten. Ging goed voor 2. De derde was echt een koppigaard. Die heb ik met de slijpschijf over geslepen. Dan nog de choke, gas en schakelkabel van de uitlaat weghouden met een colsonbandje.
![Afbeelding](http://upload.schematheek.net/thumbs/3218.jpg)
![Afbeelding](http://upload.schematheek.net/thumbs/3219.jpg)
(foto's zijn allemaal achteraf genomen, dus uitlaat was al gedemonteerd)
Dan ben ik een ritje gaan maken, het was tenslotte mooi en droog weer en had er zin in. Balendijk gaan onveilig maken, was daar blijkbaar ook porcheforum meeting. Daarna lommel zelf nog wat onveilig gaan maken. 65 kilometer verder terug thuis aanbeland en olie afgelaten. Wel wat liggen smossen, ne opvangbak me ne gietteut zou wel handig zijn voor mij, miss is aan sinterklaas vragen
![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
. wa zaagsel opgedaan achteraf, zag er al bijna niks meer van. Der is ongeveer 2700ml uitgekomen, terwijl er 2800ml in zou moeten incl vervangen filter (zit er nog wel in, heb nog geen andere). Er zit nu 1500ml olie in, meer had ik niet, morgen krijg ik nrml via collega een nieuwe lading (had meegelift bij mister-auto). De
olie die eruit kwam stonk
verschrikkelijk hard naar de naft, brr kreeg er zelfs koppijn van.
![Afbeelding](http://upload.schematheek.net/thumbs/3220.jpg)
na oliewissel uitlaatstuk nog gedemonteerd, en toen vond ik het wel welletjes geweest voor vandaag...
Ik moet zeggen, het is wel een pak beter bereikbaar met die stoel eruit, kan nu overal mooi aan. Gaat er nooit meer in denk ik
Ik merk dat ie vooral blauwe rookpluimen achter laat bij vertrekken vanaf 0, zet ik hem in zijn vrij en geef dan gas zie ik geen blauwe pluimen. Bolt ie nog en geef gas bij lijkt het nogal mee te vallen. Weet niet wat dit betekend maar ik zou denken schraapveren verrot, of zou ie dan altijd moeten roken?
Gisteren can-am manual liggen doorbladeren, pff toch wel een serieus werkske. als het dan nog is tegenvalt