Dan zeker voor de 450r gaan als je het leuk vind om te werken aan je quad
Het verschil van de 450 en de 700 is idd vooral onderhoud.. raptor weinig onderhoud en de 450r heeft om de 5 uur nieuwe motor olie nodig en om de 15 uur de versnellingsbak, en ook een olie filter.
Dat verversen is opzich zo gebeurd dat duurt geen hele avonden
Ook is de 450r qua gewicht lichter als een 700 en heeft de 450 een Crossblok en de 700 een Enduro blok als ik het goed heb.
Ook de topsnelheid tussen deze 2 licht hetzelfde. (Wat spelen met je vertanding)
Ik rijd ook met een 450 op de weg en ik doe ongeveer 1 jaar met een zuiger, maar ik rijd dan ook alleen in de weekenden.
Voor het dagelijks vervoer naar het werk word het dan redelijk duur met je olie.
Het voordeel van ee 450 met kenteken vind ik toch wel dat je er op de weg mee kunt toeren, maar je kunt ook de crossbaan op en met goede quad rijders meekomen, die rijden ook met 450cc
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Daarnaast kun je bijv ook op een industrie terrein crossen en wat spelen zonder het risico te lopen dat je quad in beslag word genomen
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)