Honda trx 450r db
-
- Easy Quadrider
Honda trx 450r db
Ik heb een trx 450 04 05 model met een duca. Fat boy 4 nu moet ik op de crossbaan vdoen aan 94 db maar dit lukt me maar niet zit nu op 98 met een db killer zelfgemaakt compleete uitlaat losgehaald schoongemaakt en nieuw demper wol derin weet iemand hoe ik hem stiller krijg want moet nu ieders keer bij de geluids meter het gas dicht gooi en ze beginne dit door te krijeg dat ik daara het gas dicht gooi weet iemand een oplossing
Honda trx 450 2005
Re: Honda trx 450r db
Je hebt met je Duncan uitlaat alles al geprobeerd, die 98db is dan ook best netjes. Alleen met een ander systeem zou je nog iets lager kunnen komen denk dan bijvoorbeeld aan een Doma carbon of een yoshimura rs2. Maar verwacht hier niet veel geluidsvermindering van. Wat je nog kan doen doen is een enduro demper vaneen motor laten pas maken. Alleen deze zijn ook alleen maar stil bij een constant toerental.
Die mooie 94db is al bewezen dat die niet haalbaar is op de manier zoals ze nu meten op de banen. Is al aangepast door de bond naar 98db belast.
Die mooie 94db is al bewezen dat die niet haalbaar is op de manier zoals ze nu meten op de banen. Is al aangepast door de bond naar 98db belast.
-
- Easy Quadrider
Haha zit percies nu aan 94 als ik gas dicht gooi voor de meter dusja zolang ik niks anders heb gwn gas dicht gooie mw heb een fmf powerbomb gekocht ze zegge dat dit stiller is met een doma titanium demper is dit zo ga het eens proberen kijken wat ze dan zeggen
Honda trx 450 2005
- Jason McCoy
- Quad GOD
Fmf volle lijn met powerbomb zou niet meer als 94 moeten geven. Word veel mee gereden op crosbanen enzo
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
94DB als je vol langs komt blazen haal je met geen enkel systeem