can am renegade 500
can am renegade 500
Hallo iedereen,
Ben hier nieuw. Enige tijd geleden een aantal keer mee gaan rijden en dit is me zo goed bevallen dat ik nu op zoek ben naar m'n eerste quad.
Eerst even getwijfeld om m'n moto te verkopen en dit bedrag in te zetten voor aankoop quad, maar de rijervaring is zo verschillend dat ik momenteel hier niet kan tussen kiezen.
Maar goed , na wat rondkijken zie ik het bos niet meer door de bomen en bij alle dealers in hun merk het beste waar geen problemen mee zijn en bij de ander is het te duur en steeds misserie enz balblabla...
Ik ben dus op zoek naar een degelijke quad die doet wat ie moet zonder constant in naar de garage te moeten na elke rit.
Ik was vrij overtuigd aan het raken over een Can Am renegade 500 maar nu hoor ik overal tegenwind dat er veel misserie is met can am en deze toch vrij regelmatig breuk hebben zoals cardan , warm lopen , enz
Andere keuze's zijn een occasie grizzly 700 (6500 km) of een kymco 700 .
Wat is jullie raad hierin en wat zijn jullie bevinding met deze modellen ??
Alvast bedankt voor de goede raad
Ben hier nieuw. Enige tijd geleden een aantal keer mee gaan rijden en dit is me zo goed bevallen dat ik nu op zoek ben naar m'n eerste quad.
Eerst even getwijfeld om m'n moto te verkopen en dit bedrag in te zetten voor aankoop quad, maar de rijervaring is zo verschillend dat ik momenteel hier niet kan tussen kiezen.
Maar goed , na wat rondkijken zie ik het bos niet meer door de bomen en bij alle dealers in hun merk het beste waar geen problemen mee zijn en bij de ander is het te duur en steeds misserie enz balblabla...
Ik ben dus op zoek naar een degelijke quad die doet wat ie moet zonder constant in naar de garage te moeten na elke rit.
Ik was vrij overtuigd aan het raken over een Can Am renegade 500 maar nu hoor ik overal tegenwind dat er veel misserie is met can am en deze toch vrij regelmatig breuk hebben zoals cardan , warm lopen , enz
Andere keuze's zijn een occasie grizzly 700 (6500 km) of een kymco 700 .
Wat is jullie raad hierin en wat zijn jullie bevinding met deze modellen ??
Alvast bedankt voor de goede raad
Re: can am renegade 500
Voor zover ik weet zijn Can Am's degelijke machines. Tuurlijk gebeurt er wel eens wat mee maar dat gebeurt bij elk merk.
Ook zijn de 1000, 800 en de 500 gelijk aan elkaar. Dus wil je de degelijkste zou ik voor de 500 gaan ( straks 570 toch? ). Die heeft alles mooi ruim bemeten.
Ook zijn de 1000, 800 en de 500 gelijk aan elkaar. Dus wil je de degelijkste zou ik voor de 500 gaan ( straks 570 toch? ). Die heeft alles mooi ruim bemeten.
Re: can am renegade 500
Ligt er aan wat je met een machine doet. Als je die in de modder gaat gebruiken en vaak. Dan slijt alles veel harder dan aleen op de weg en zo nu en dan een zandweg
Re: can am renegade 500
Can-am heeft helemaal geen cardan en warm lopen is ook niet echt een veel voorkomende klacht. Integendeel, het hoort bij de drie Amerikaanse topmerken samen met Arctic Cat en Polaris. Vooral de Outlander L570 kun je tegenwoordig bijna niet omheen vanwege de gunstige prijs, veel waar voor je geld.
Een Grizzly 700 is een prima alternatief. Minder vermogen en uitrusting dan de Can-am maar het is een oerdegelijk werkpaard die het in het terrein ook heel goed doet.
Een Grizzly 700 is een prima alternatief. Minder vermogen en uitrusting dan de Can-am maar het is een oerdegelijk werkpaard die het in het terrein ook heel goed doet.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: can am renegade 500
Dus echt schrik moet ik niet hebben om toch richting can am te kijken blijkbaar ?
Blijkbaar zou de can am renegade 500 inderdaad zelfde gebouwd zijn als de 800 en 1000 .
Momenteel wordt er 4j garantie op gegeven (wat dit dan ook mag inhouden op het moment zelf natuurlijk...)
bij yamaga is dit slechts een jaar en bij kymco 2 j .
Maw als ik na 2 jaar teveel trubbels heb gehad, kan ik hem nog weg doen met 2 jaar garantie
Wat ik liefst doe zijn toerritten , terrein is eens leuk voor paar u, maar dan heb ik het wel terug gehad.
Helaas een aantal mederijders die daar wel fan van zijn en dan ga je soms mee waar je anders zelf niet zou inrijden
Enfin, het klopt dus dat de 500 de meest betrouwbare zou zijn.
De 4 j garantie is waarschijnlijk ook om hun 500 buiten te krijgen doordat de 570 eraan komt, maar daar is momenteel terug maar 2 jaar op + 1000 euro duurder en zoveel verschil zal de 500 met de 570 niet maken.
Blijkbaar zou de can am renegade 500 inderdaad zelfde gebouwd zijn als de 800 en 1000 .
Momenteel wordt er 4j garantie op gegeven (wat dit dan ook mag inhouden op het moment zelf natuurlijk...)
bij yamaga is dit slechts een jaar en bij kymco 2 j .
Maw als ik na 2 jaar teveel trubbels heb gehad, kan ik hem nog weg doen met 2 jaar garantie
Wat ik liefst doe zijn toerritten , terrein is eens leuk voor paar u, maar dan heb ik het wel terug gehad.
Helaas een aantal mederijders die daar wel fan van zijn en dan ga je soms mee waar je anders zelf niet zou inrijden
Enfin, het klopt dus dat de 500 de meest betrouwbare zou zijn.
De 4 j garantie is waarschijnlijk ook om hun 500 buiten te krijgen doordat de 570 eraan komt, maar daar is momenteel terug maar 2 jaar op + 1000 euro duurder en zoveel verschil zal de 500 met de 570 niet maken.
Re: can am renegade 500
Nee, die vier jaar garantie zit al sinds de introductie op de 500. Dat maakt het mede zo'n sterke aanbieding. De nieuwe 570 heeft een iets sterkere motor om in de pas te lopen met de Polaris 570 waar Can-am in het buitenland met name concurreert en wat andere details zoals een iets kortere L-gear.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: can am renegade 500
Ik heb een cfmoto 800 en moet zeggen voor het ogenblik een prachtmachine. Tuurlijk een B merk is hier niet populair dat ik ondervind .
Ab amicis honesta petamus.
- Paul Snip
- Quad Master
- Berichten: 1505
- Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
- Locatie: Een
- Contacteer:
Re: can am renegade 500
Ik rijd nu al 7500 km probleemloos met een Renegade 500. Wel heb ik hem nieuw gekocht en onderhoud hem goed. Ik rij veel toertochten en gebruik de quad dan ook als motorfiets. Dus het wegdoen van de motor vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n raar idee. Dagetappes van 200-300 km zijn geen probleem. De top ligt op 118 km per uur op de GPS. Dus stukje snelweg kan ook (liever niet, niet echt leuk).
Het grote voordeel van de Can Ams is het heerlijke 2 cilinder Rotax blok. Dit is voor (gedeeltelijk) straatgebruik ideaal. Een 1 cilinder zoals bijvoorbeeld Arctic Cat heeft kan hier minder goed tegen en zal eerder motorische problemen geven bij gebruik op de straat (langere afstanden met grotere snelheden). Vooral de voetpakking wil dan graag gaan lekken. En dat is een behoorlijke reparatie! Ook heb ik al quads gezien die na ca 15.000km de kleppen totaal versleten/verbrand hebben. De Grizzly is inderdaad wel een betrouwbaar werkpaard. Helaas ook een 1 cilinder. De oudere 660 wordt bij zwaar gebruik weleens geplaagd door olieverbruik. De 700 is volgens mij gewoon goed. De 550 ook, maar die komt qua snelheid wat te kort als je ook op de weg wilt rijden.
Als je de quad gelijk op 25" Ceros of Behemoth (het nieuwe Ceros alternatief) laat zetten heb je een heerlijke allround quad.
Off-road rijd ik ook. Maar dan zandpaden en bos zonder de quad tot aan het zadel te verzuipen.
Het verbruik is erg gunstig met 1 op 12 a 1 op 14.
In het voorjaar gaan we er altijd een weekje mee op vakantie. Met aanhangertje. Ook dat doet ie perfect.
De 500 en de nieuwe 570 hebben vermogen zat. Zeker voor een eerste quad is het ruim voldoende. Het onderblok en de aandrijving zijn gelijk aan een 800 of 1000. Overbemeten dus. Weinig kans dat het stuk gaat.
Ik ken ook een aantal mensen met een Outlander 500L. Deze hebben ook weinig problemen. Kilometerteller en benzinepomp die fluit waren de enige problemen tot nu toe met deze machines.
Misschien is het toch niet zo gek om de motor te verkopen en een nieuwe Can Am te halen? Heb je garantie en je weet precies wat er vanaf 0 km mee gebeurd is.
Als je geld hebt voor een Can Am en daar je zinnen op gezet hebt, zou ik persoonlijk nooit een B-merk zoals CF of TGB kopen.
Het grote voordeel van de Can Ams is het heerlijke 2 cilinder Rotax blok. Dit is voor (gedeeltelijk) straatgebruik ideaal. Een 1 cilinder zoals bijvoorbeeld Arctic Cat heeft kan hier minder goed tegen en zal eerder motorische problemen geven bij gebruik op de straat (langere afstanden met grotere snelheden). Vooral de voetpakking wil dan graag gaan lekken. En dat is een behoorlijke reparatie! Ook heb ik al quads gezien die na ca 15.000km de kleppen totaal versleten/verbrand hebben. De Grizzly is inderdaad wel een betrouwbaar werkpaard. Helaas ook een 1 cilinder. De oudere 660 wordt bij zwaar gebruik weleens geplaagd door olieverbruik. De 700 is volgens mij gewoon goed. De 550 ook, maar die komt qua snelheid wat te kort als je ook op de weg wilt rijden.
Als je de quad gelijk op 25" Ceros of Behemoth (het nieuwe Ceros alternatief) laat zetten heb je een heerlijke allround quad.
Off-road rijd ik ook. Maar dan zandpaden en bos zonder de quad tot aan het zadel te verzuipen.
Het verbruik is erg gunstig met 1 op 12 a 1 op 14.
In het voorjaar gaan we er altijd een weekje mee op vakantie. Met aanhangertje. Ook dat doet ie perfect.
De 500 en de nieuwe 570 hebben vermogen zat. Zeker voor een eerste quad is het ruim voldoende. Het onderblok en de aandrijving zijn gelijk aan een 800 of 1000. Overbemeten dus. Weinig kans dat het stuk gaat.
Ik ken ook een aantal mensen met een Outlander 500L. Deze hebben ook weinig problemen. Kilometerteller en benzinepomp die fluit waren de enige problemen tot nu toe met deze machines.
Misschien is het toch niet zo gek om de motor te verkopen en een nieuwe Can Am te halen? Heb je garantie en je weet precies wat er vanaf 0 km mee gebeurd is.
Als je geld hebt voor een Can Am en daar je zinnen op gezet hebt, zou ik persoonlijk nooit een B-merk zoals CF of TGB kopen.
- Paul Snip
- Quad Master
- Berichten: 1505
- Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
- Locatie: Een
- Contacteer:
Re: can am renegade 500
Wat de problemen betreft die je hoort bij Can-Am:
Warmlopen:
Dit zal bij een 500 niet snel gebeuren. Die hebben tegenwoordig dezelfde grote radiateur als een 800. Overbemeten dus. De Can-Ams die wel warmlopen zijn vaak echte moddermachines. De radiateur zit dan vol met modder. En daarom koelt hij niet goed.
Het breken van assen etc:
Dit gebeurt ook alleen bij de 800 en de 1000 bij zeer extreem gebruik. Zoals springen en zwaar off road rijden. Dan breekt er af en toe eens een as. Op een gegeven moment moet er iets kapot gaan. En dan is een as het makkelijkst en goedkoopst te vervangen.
Warmlopen:
Dit zal bij een 500 niet snel gebeuren. Die hebben tegenwoordig dezelfde grote radiateur als een 800. Overbemeten dus. De Can-Ams die wel warmlopen zijn vaak echte moddermachines. De radiateur zit dan vol met modder. En daarom koelt hij niet goed.
Het breken van assen etc:
Dit gebeurt ook alleen bij de 800 en de 1000 bij zeer extreem gebruik. Zoals springen en zwaar off road rijden. Dan breekt er af en toe eens een as. Op een gegeven moment moet er iets kapot gaan. En dan is een as het makkelijkst en goedkoopst te vervangen.
Re: can am renegade 500
De can am zou dus de beste keuze zijn en de occasie grizzly de minste.
(volgens de yamahadealer zijn de 6750 km hoofdzakelijk baankm , er zitten momenteel ook baanbanden op)
kymco zit er tussen , al heb je daar wel een 700cc met winch en dubbele zit voor gelijkaardig bedrag.
Alle ervaringen zijn welkom, ook de mindere.
zoiezo komt ie wel eens in de bagger terecht ....
blijkbaar zou ie bij warmlopen in veiligheid gaan ... kan deze zelf terug gereset worden ?? of is het dan gedaan met rijden tot ie aan de pc gaat ? want dat idee vind ik maar niks, je moet hem zelf kunnen resetten nadat ie is afgekoeld en gereinigd.
(volgens de yamahadealer zijn de 6750 km hoofdzakelijk baankm , er zitten momenteel ook baanbanden op)
kymco zit er tussen , al heb je daar wel een 700cc met winch en dubbele zit voor gelijkaardig bedrag.
Alle ervaringen zijn welkom, ook de mindere.
zoiezo komt ie wel eens in de bagger terecht ....
blijkbaar zou ie bij warmlopen in veiligheid gaan ... kan deze zelf terug gereset worden ?? of is het dan gedaan met rijden tot ie aan de pc gaat ? want dat idee vind ik maar niks, je moet hem zelf kunnen resetten nadat ie is afgekoeld en gereinigd.
Laatst gewijzigd door snow op do 24 sep, 2015 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: can am renegade 500
Als je naar de A-merken als Yamaha en Can-am kijkt dan zou ik de Kymco even buiten beschouwing laten als ik jou wassnow schreef:De can am zou dus de beste keuze zijn en de occasie grizzly de minste.
(volgens de yamahadealer zijn de 6750 km hoofdzakelijk baankm , er zitten momenteel ook baanbanden op)
kymco zit er tussen , al heb je daar wel een 700cc met winch en dubbele zit voor gelijkaardig bedrag.
Alle ervaringen zijn welkom, ook de mindere.
Als je zo diep door modderwater gaat dat na een tijdje de hele radiateur vol zit met modder kan de motor niet voldoende gekoeld worden. Als de temperatuur dan oploopt boven een bepaalde grens gooit een Can-am de motor in een noodloopprogramma waarmee je rustig naar huis kunt rijden zonder motorschade op te lopen. Dit is een veiligheidsfunctie, bij eenvoudiger quads heb je meestal alleen een waarschuwingslampje en als je dan doorrijdt loopt je motor schade op. Maar dit is dus niet iets waar je bij normaal gebruik snel tegenaan zult lopen.blijkbaar zou ie bij warmlopen in veiligheid gaan ... kan deze zelf terug gereset worden ?? of is het dan gedaan met rijden tot ie aan de pc gaat ? want dat idee vind ik maar niks, je moet hem zelf kunnen resetten nadat ie is afgekoeld en gereinigd.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: can am renegade 500
da's waar, maar dit weekend naar ravin gaan rijden en daar heb je nogal wat van die klei/water/modderbakken.
Alle radiatoren waren vrij vuil maar iedereen kon blijven rijden zonder meldingen.
Gezien amerikaans , hebben ze daar de neiging om de veiligheid steeds heel scherp te zetten wat ook niet steeds nodig is.
Vraag is dus of zo'n renegade bij zwaar terrein (wat zeker geen wekelijkse kost is ) gemaakt is om dit te weerstaan zonder heel snel in veiligheid te gaan.
Alle radiatoren waren vrij vuil maar iedereen kon blijven rijden zonder meldingen.
Gezien amerikaans , hebben ze daar de neiging om de veiligheid steeds heel scherp te zetten wat ook niet steeds nodig is.
Vraag is dus of zo'n renegade bij zwaar terrein (wat zeker geen wekelijkse kost is ) gemaakt is om dit te weerstaan zonder heel snel in veiligheid te gaan.
Re: can am renegade 500
Momenteel weet ik ook een can am 800 XXC staan met 7700 km vraagprijs 8000 (geen garantie )
maar daar zit ik wel aan maxbedrag dat ik wil uitgeven voor eerste quad, eigenlijk liever minder excl btw.
Het hele gedoe rond 1 of 2 cil vat ik ook niet helemaal.
can am heeft allemaal 2 cill en beweren uitstekend te zijn in zware omstandigheden, maar een 1 cil heeft meer koppel wat interessanter is in zwaar terrein of steile hellingen op rijden.
Zelf nog met jeep gereden en koppel is daar ook belangrijker boven snelheid.
Als je natuurlijk beide kan hebben is dat fantastisch zoals momenteel de huidige 4x4 zijn rijden vlot en hebben ook en sterk koppel.
maar daar zit ik wel aan maxbedrag dat ik wil uitgeven voor eerste quad, eigenlijk liever minder excl btw.
Het hele gedoe rond 1 of 2 cil vat ik ook niet helemaal.
can am heeft allemaal 2 cill en beweren uitstekend te zijn in zware omstandigheden, maar een 1 cil heeft meer koppel wat interessanter is in zwaar terrein of steile hellingen op rijden.
Zelf nog met jeep gereden en koppel is daar ook belangrijker boven snelheid.
Als je natuurlijk beide kan hebben is dat fantastisch zoals momenteel de huidige 4x4 zijn rijden vlot en hebben ook en sterk koppel.
Re: can am renegade 500
Probeer anders eens een paar proefritten te maken zodat je het zelf kunt merken. Dan begrijp je wat beter waar we het over hebben. Een Renegade 500 en een Grizzly 700 bijvoorbeeld zijn twee compleet verschillende machines om te rijden en het verschil zit hem echt niet in het koppel. In het het terrein bijvoorbeeld spelen je banden en difflocks een veel grotere rol dan of de quad 1 of 2 cylinders heeft.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: can am renegade 500
ok doe ik. met grizzly reeds gedaan, met can am nog niet.
kymco probeer ik ook binnenkort eens , daar krijg je toch veel voor je geld en schijnen goed te zijn.
kymco probeer ik ook binnenkort eens , daar krijg je toch veel voor je geld en schijnen goed te zijn.