Beste forumleden....Ik ben....

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Beste forumleden....Ik ben....

Bericht door Jason McCoy »

Achter een verstelbare link nemen.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Beste forumleden....Ik ben....

Bericht door yamahakoppel »

ik heb er al veel omgedraaid van 2006 tot 2014 gaat bij ze allemaal dus waarom niet bij die van u van 2007
in welke richting draai jij links, recht of boven, onder. :mrgreen:
de bovenkant met de vetnippel moet bovenkant blijven het stuk is gebogen gelijk een banaan origineel staat de bolling naar moterblok toe jij moet het draaien dat de bolling naar uw achteras komt, het gat waar uw veer in vast zit schuift hierdoor zeker 3cm naar achter waardoor je quad rap 5cm zakt :wink:

even de oceaan over voor wat uitleg :afgestudeerd:
http://www.moddedraptor.com/community/7 ... -quad.html
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Nick1990
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: do 14 mei, 2015 14:25
Locatie: Omg. Apeldoorn

Re: Beste forumleden....Ik ben....

Bericht door Nick1990 »

@ yamaha

Ik had er een en andere over gelezen, maar de meeste foto's over het omdraaien zijn niet meer zichtbaar op het forum. Dus ik was er vanuit gegaan dat het omdraaien boven/onder was haha :oops:

Gister nog ff verder gespeurd op internet en kwam er idd achter dat het links/rechts moet zijn :verymad: zo dom haha

Vanmiddag na m'n werk maar weer ff de schuur in om hem om te draaien, nu op de juiste manier :mrgreen:

Na het aanpassen van mn achterveer is de quad al z'n 1,5cm gezakt en dit was zeker te merken na een proefritje. Dus met het omdraaien van de link gaat 't goed komen. Waarschijnlijk zelfs te ver naar beneden tov de voorkant, maar dat zien we dan wel weer
Try again, Fail again, Fail better!
Nick1990
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: do 14 mei, 2015 14:25
Locatie: Omg. Apeldoorn

Re: Beste forumleden....Ik ben....

Bericht door Nick1990 »

De link is omgedraaid en de achterkant staat mooi laag. Wat een verschil in rijgedrag! Zoveel rustiger! :applaus:

De achterveer, na het omdraaien van de link, weer aangepast zodat de achterkant weer wat hoger kwam te staan. De quad staat voor en achter zo goed als gelijk

Jason + Yamahakoppel, nogmaals bedankt voor de tips/hulp :buig:

Nu hopen op wat mooie herfstdagen om nog lekker te touren :crosser: Dus als er nog mede-quad'ers zijn in omg. Apeldoorn die het leuk vinden om samen te touren... let me know!
Try again, Fail again, Fail better!
Plaats reactie