can am renegade 500
Re: can am renegade 500
Denk dat het eerder andersom is.
De banden zijn itp holeshot atr .
In de beschrijving is er geen sprake van mud enz.
Enfin we zullen zien.
Ben tevreden met de aankoop, jammer dat de verkoper hier niet in meewil.
De banden zijn itp holeshot atr .
In de beschrijving is er geen sprake van mud enz.
Enfin we zullen zien.
Ben tevreden met de aankoop, jammer dat de verkoper hier niet in meewil.
Re: can am renegade 500
Tja, het zijn inderdaad niet bepaald schoepenbanden. Maar ga je echt zulk zwaar terrein opzoeken dan? De Renegade 500 die ik in dat filmpje liet zien een eindje terug staat op dezelfde banden. Ik vond ze in mul zand erg veel grip hebben, te veel grip om lekker te kunnen crossen zelfs. Denk dat je daar ook in zwaarder terrein best ver mee komt hoor.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: can am renegade 500
Ok, we zullen ze dan proberen
Iemand ervaring of ze snel of traag slijten ?
Iemand ervaring of ze snel of traag slijten ?
Re: can am renegade 500
Dikke proficiat.
Ik en waarschijnlijk anderen ook zijn zot op foto's.
Ik en waarschijnlijk anderen ook zijn zot op foto's.
Ab amicis honesta petamus.
Re: can am renegade 500
Dealer toch bereidt voor ruil mits opleg.
Welke bandjes zijn dan meer geschikt voor offroad en toch nog ok op de weg ?
Maxxis bighorn ?
Welke bandjes zijn dan meer geschikt voor offroad en toch nog ok op de weg ?
Maxxis bighorn ?
Re: can am renegade 500
Ik denk dat je echt specifieker moet zijn. Waarom denk je dat je met deze banden niet toekomt? Kun je wat Youtube filmpjes laten zien van terrein waar je doorheen moet?
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: can am renegade 500
Er is ook juist een topic lopende over diverse banden. Hierin word maxxis ceros vergeleken met de cst behemoth. Dit zijn banden die zowel goed zijn op de weg als bij offroad gebruik. Bighorn rijden op de weg alles behalve lekker is mijn ervaring en de slijtage van de bighorn op asfalt is enorm.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: can am renegade 500
Snow,ik geloof dat jij van West Vlaanderen bent.
Als ik me niet vergis is de ondergrond daar klei en in de winter vette klei.
Als je ook regelmatig asfalt doet maar toch de klei de baas wil blijven denk ik dat je best iets als de maxxis bighorn neemt.
Dat is een erg goede all round band.
ITP Terracross is ook ok.
Zelf rijd ik nu met de Kenda Bearclaw HTR die erg veel grip heeft en comfortabel is.
Ook spoort hij erg goed maar hij slijt wel sneller als een bighorn.
De holeshot atr's zijn op zich ook wel goede banden maar ze slijten snel.
Als ik me niet vergis is de ondergrond daar klei en in de winter vette klei.
Als je ook regelmatig asfalt doet maar toch de klei de baas wil blijven denk ik dat je best iets als de maxxis bighorn neemt.
Dat is een erg goede all round band.
ITP Terracross is ook ok.
Zelf rijd ik nu met de Kenda Bearclaw HTR die erg veel grip heeft en comfortabel is.
Ook spoort hij erg goed maar hij slijt wel sneller als een bighorn.
De holeshot atr's zijn op zich ook wel goede banden maar ze slijten snel.
Re: can am renegade 500
De Ceros is een erg goede band maar voor Belgische klei echt ontoereikend.
Ik kan het weten want ik heb ze gehad.
De Bighorn blijft na de Ceros de duurzaamste band.
Ongeveer even duurzaam is de Duro powergrip.
Ook een goede band maar valt wat klein uit.
Ik kan het weten want ik heb ze gehad.
De Bighorn blijft na de Ceros de duurzaamste band.
Ongeveer even duurzaam is de Duro powergrip.
Ook een goede band maar valt wat klein uit.
Re: can am renegade 500
Hallo staf,
Ik ben inderdaad van wvl en de vette klei vliegt hier in de winter rond onze oren
Dus vandaar dat ik denk dat de standaard banden minder geschikt zullen zijn.
In Nederland is het zanderig en zullen ze zeker ok zijn.
Ik ben inderdaad van wvl en de vette klei vliegt hier in de winter rond onze oren
Dus vandaar dat ik denk dat de standaard banden minder geschikt zullen zijn.
In Nederland is het zanderig en zullen ze zeker ok zijn.
Re: can am renegade 500
BTW bestel maar snel een setje spatbordverbreders op jouw Renegade.
Anders zal je de modder met een schop van je af moeten halen.
Anders zal je de modder met een schop van je af moeten halen.
Re: can am renegade 500
Heb ik overwogen, maar dacht het eerst te proberen zonder.
Re: can am renegade 500
denk best big horn , heb je hem nu gekocht bij lm ?
- Paul Snip
- Quad Master
- Berichten: 1505
- Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
- Locatie: Een
- Contacteer:
Re: can am renegade 500
Big Horn is nog steeds een goede keuze. Ook best slijtvast. Bij veel wegkilometer wel eerder op dan de Cerossen.
Persoonlijk vind ik de Ceros in het terrein absoluut niet slecht. Misschien bij vette klei wat eerder last van vollopen.
De originele banden rijden erg lekker. Zowel op de weg als off-road. Op straat gaan ze naar schatting een paar duizend kilometer mee. Redelijk snel versleten dus bij asfalt gebruik. Off-road zijn ze wel zeer geschikt. De reden dat ik overgestapt ben op Ceros is de duurzaamheid en beter bestand tegen lekrijden (6 ply).
Als ik heel eerlijk bent vond ik de originele banden net een tikkeltje lekkerder rijden.
Persoonlijk vind ik de Ceros in het terrein absoluut niet slecht. Misschien bij vette klei wat eerder last van vollopen.
De originele banden rijden erg lekker. Zowel op de weg als off-road. Op straat gaan ze naar schatting een paar duizend kilometer mee. Redelijk snel versleten dus bij asfalt gebruik. Off-road zijn ze wel zeer geschikt. De reden dat ik overgestapt ben op Ceros is de duurzaamheid en beter bestand tegen lekrijden (6 ply).
Als ik heel eerlijk bent vond ik de originele banden net een tikkeltje lekkerder rijden.