Dat is wel heeeeeel toevallig zeg,ik denk ik kijk ff hier op het forum en toevallig zie ik jullie reactie ,ik had het inderdaad erg druk gehad.
Vanaf februari tm oktober in België aan het werk geweest en dan ben ik alleen in het weekend thuis.
En als het dan mooi weer is dan pak ik de quad nog wel eens en dan is het altijd weer genieten.
Ik heb tot de dag van vandaag nooit geen spijt gehad van mijn aankoop.
Ik heb nu wel weer wat meer tijd en wil binnenkort ff een paar nieuwe led knipperlichten kopen.
Bredere draagarmen en een nog bredere achteras staan ook hoog op het lijstje maar daar moet nog even wat geld voor bij elkaar gespaard worden want ik heb nog niet zo heel lang geleden een andere auto gekocht en die kost ook een hoop geld vooral de nieuwe 20 inch bandjes die er nog onder moeten.
Hierbij nog een foto voor jou Slowco..,mis je hem niet?
Hij heeft wel een flinke metamorfose gehad nadat hij bij jou weg is gegaan maar hij is in goede handen,hij ziet eigenlijk nooit geen regen alleen toevallig laatst onderweg een flinke hoosbui gehad toen we met een groepje quad rijders naar een quad meeting gingen
En een foto bij mijn moeder voor het huis in het gras,toen ik daar weg reed waren er wel wat plukken uit het gras hahaha
En een foto op het parkeerterrein tijdens de TT in Assen,ik had daar veel bekijks en kon hem mooi vooraan parkeren
Ik hoop binnenkort weer eens een update te doen.
Misschien dat ik de quad nog een klein tikje omhoog zet,ik heb het gevoel dat hij dan toch wat groter en robuuster oogt.
Gr. Ferdi
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk