welk rek op een renegade ?
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Re: welk rek op een renegade ?
De aanhanger gebruik ik voor meerdaagse vakanties. Is net zo breed als de quad en staat hoog op de wielen. Dus feitelijk heb ik er geen last van.
Is dat een eigen constructie of iets dat je gekocht hebt?
Foto misschien ?
Foto misschien ?
Geen koffer, maar wel makenlijk om iets mee te nemen , http://www.aliexpress.com/item/Wholesal ... 58965.html
11-11-2015 sale, €16 incl verzenden!
11-11-2015 sale, €16 incl verzenden!
Can-am outlander L 570 max
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Standaard Gookar bagageaanhangwagen:snow schreef:Is dat een eigen constructie of iets dat je gekocht hebt?
Foto misschien ?
ziet er stevig uit.
goed idee voor langere trip.
Voor kortere ritten is een rek toch een must.
goed idee voor langere trip.
Voor kortere ritten is een rek toch een must.
Jason, welke koffer is dat? De orginele van Can Am lijkt het. Normaal moet die op een rek volgens de catalogus. De verhogers waar jij het over hebt, zijn die orgineel of heb je die zelf gemaakt? Ik wil eigenlijk ook graag een kleine koffer zonder rek. Zo "lean" mogelijk.Jason McCoy schreef:Geen rek, wel een kleine koffer welke ik op verhogers heb gemonteerd
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Frank
- Jason McCoy
- Quad GOD
Dag Frank,
die is idd een originele. Ik heb er alu profielen onder gemaakt. De koffer zit er met vleugelmoeren op vast zodat ik de koffer binnen een minuut kan verwijderen. Als je t zo maakt moet je er wel rekening mee houden dat je je buddy eraf wilt kunnen halen zonder de koffer te verwijderen. Zoals ik het heb gaat dat prima
die is idd een originele. Ik heb er alu profielen onder gemaakt. De koffer zit er met vleugelmoeren op vast zodat ik de koffer binnen een minuut kan verwijderen. Als je t zo maakt moet je er wel rekening mee houden dat je je buddy eraf wilt kunnen halen zonder de koffer te verwijderen. Zoals ik het heb gaat dat prima
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Thx Jason,
Heb ik van de winter weer wat te doen! Heb je niet een foto met een wat hogere resolutie, zodat ik kan zien hoe jij het gedaan hebt? Dan hoef ik misschien wat minder lang na te denken om het netjes te maken.
Heb ik van de winter weer wat te doen! Heb je niet een foto met een wat hogere resolutie, zodat ik kan zien hoe jij het gedaan hebt? Dan hoef ik misschien wat minder lang na te denken om het netjes te maken.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Nou dat is niet zo moeilijk hoor. Je neemt 2 kokerprofielen. Legt ze op je kap. Die zwarte dingen dr af. Even aftekenen en de slijptol dr in. Wel alu gebruiken. Is een half uurtje werk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Thxs Jason....
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Dit is ook een mooie oplossing:
(Niet zozeer de koffer, maar wel de manier van bevestigen)
(Niet zozeer de koffer, maar wel de manier van bevestigen)