Backfire
met m'n toomey sputtert ie niet, volgens mij is de jetting toch al 80% in orde, mss de naald verstellen...
maar ik vraag me af of ie de 14tands wel kan trekken, omdat ie goed gaat met de 13tands... heb jij er de 14 opliggen ralph?
maar ik vraag me af of ie de 14tands wel kan trekken, omdat ie goed gaat met de 13tands... heb jij er de 14 opliggen ralph?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Berichten: 576
- Lid geworden op: zo 01 jun, 2003 10:51
-
- Quadrider
- Berichten: 303
- Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 21:47
- Locatie: noord Brabant Nederland
Weet er ook niks van natuurlijk,maar bij mij lijkt het inhouden en brobbelen vol gas meer op dat de toerenbegrenzer zijn werk gaat doen (maakt echt veel toeren )
Doe sinds jetkit en uitlaat gelijk plugchop en controle diffuserdisc,bougie mooi melkchokolade (hmmmm ) bruin en difusserdiscs koper /goud kleurig,zou dus goed moeten zijn.
Zou bij mij denk over moeten zijn na inst. clutch (die ik nog niet heb kunnen mont. omdat ik al twee weken op de behuizingspakking zit te wachten ) omdat die dan lager in de toeren pakt,dus ook meer top
Én anders toch nog grotere banden
En ik ga natuurlijk nog `n keer naar Ruud Fredriks in goes.
Twas maar `n gedachte,en heb geen sportquad.
Jan
Doe sinds jetkit en uitlaat gelijk plugchop en controle diffuserdisc,bougie mooi melkchokolade (hmmmm ) bruin en difusserdiscs koper /goud kleurig,zou dus goed moeten zijn.
Zou bij mij denk over moeten zijn na inst. clutch (die ik nog niet heb kunnen mont. omdat ik al twee weken op de behuizingspakking zit te wachten ) omdat die dan lager in de toeren pakt,dus ook meer top
Én anders toch nog grotere banden
En ik ga natuurlijk nog `n keer naar Ruud Fredriks in goes.
Twas maar `n gedachte,en heb geen sportquad.
Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
het is vaak beter een (voor) tandje kleiner te gaan, waardoor je meer trekkracht krijgt, je zult merken dat de motor ook in de hoge toeren makkelijker loopt, waardoor je quad niets aan snelheid verliest.
Ronnie b en ik reden 13 t voor en 42 achter toen we standaard blaster reden en dat ging eigenlijk heel goed.
mark
Ronnie b en ik reden 13 t voor en 42 achter toen we standaard blaster reden en dat ging eigenlijk heel goed.
mark
-
- Quadrunner
- Berichten: 576
- Lid geworden op: zo 01 jun, 2003 10:51
-
- Quadrunner
- Berichten: 576
- Lid geworden op: zo 01 jun, 2003 10:51
-
- Quadrunner
- Berichten: 576
- Lid geworden op: zo 01 jun, 2003 10:51
-
- Quadrunner
- Berichten: 576
- Lid geworden op: zo 01 jun, 2003 10:51