vapor trailtech montage voor raptor 660

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
raptor660jwd
Quadfanaat
Quadfanaat

vapor trailtech montage voor raptor 660

Bericht door raptor660jwd »

heb een vapor trailtech en zoek een montagemanier om deze op de std 22mm stuur van een raptor 660 te monteren.

De vapor trailtech aluminium dashboards van trailtech-products voor een 660 zijn al 2 jaar niet meer leverbaar.. hoe kan ik de teller op een goed uitziende manier monteren ?
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: vapor trailtech montage voor raptor 660

Bericht door yamahakoppel »

als ik de dashbords van de raptor 250,350,700 enz bekijk hebben die allemaal de zelfde bestelnummer dus de bevestiging op de stuurstang is ook wel het zelfde dus de kans dat het op een 660 past is groot
alleen voor je lampjes is het dan een probleem maar kun je dit voor bestellen
http://www.quadfunshop.be/nl/dashboard- ... board.html
of de lampjes zelf ergens in bouwen, als je zelf een voet maakt moet je alleen zien dat de vapor wat kan bewegen voor de trillingen op te vangen origineel zit er een plastieke plaat wat de trillingen opvangt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Nee 660 heeft de tankdop verder naar achter. Als je de steun van een 660 op een 700 wilt plaatsen dan gaat dat niet. Andersom zou wel lukken lijkt me

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

hij heeft een 660 dus de steun van een 700 past dan toch en dan kun je de lampjes langs de vapor zetten of zelfs ergens iets maken
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
raptor660jwd
Quadfanaat
Quadfanaat

bedankt voor de reacties. De vapor mount van een 700 past niet op een 660. De stuurklem (?) is smaller dan die van een 700.
Met stuurklem bedoel ik de 4 bouten om het stuur op de (houderplaat?) te plaatsen zit bij een 660 dichter op elkaar.

maw. de 4 bouten van een 660 zitten dichter op elkaar, dus de trailtech dashboard van een 700 gaat niet passen.. andere opties ?
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

de 4 bouten die je ziet bovenkant, zijn niet de 4 bouten die de houder op de stuurpen vast houden
http://www.quadfunshop.be/nl/dashboard- ... wwodXWkJwg

maar kan toch zijn dat een 660 stuurpen smaller is :?
maar alles is pas te maken
Groetjes Kris
raptor660jwd
Quadfanaat
Quadfanaat

Hoe kan je dit pas maken?
De afstand dan de.montagebeugel staan bvb 10cm uit elkaar en de plaat waarop het gemonteerd moet worden is maar 6cm in totaal..
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

je zegt het bijna zelf

stel uw stuurstang staan de gaten 6cm van elkaar en uw stuurbeugel staan 10cm van elkaar dan neem je een ijzeren plaat van 8mm dik pak 6cm breed en 13cm lang, middenpunt is 6,5 dan meet je links en rechts van het midden 3cm dat zijn uw gaten voor op uw stuurstang te maken ( zwarte gaten ) , meet dan van het midden 5cm links en rechts dat zijn uw gaten voor de stuurbeugel ( rode gaten ) als je in de rode gaten schroefdraad zou trekken dan zit je niet te kloten met moeren en het kan zijn dat je in de zwarte gaten verzonken schroeven moet gebruiken omdat anders de schroeven in de weg staan voor uw stuurbeugel te monteren als je dit alles mooi de randen en hoeken afrond en spuit krijg je best een mooi resultaat of je maakt dit in alluminium en polijst het achteraf

Afbeelding

is maar een ruwe schets maar geeft je een idee wat mogelijk is en nu hoop ik dat ik u niet nog meer in de war gebracht heb :roll:
Groetjes Kris
Plaats reactie