moterblok

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
nigelfermont
Toeschouwer
Toeschouwer

moterblok

Bericht door nigelfermont »

heeft iemand een moterblok te koop van een quad + de kabelboom en carb ? zoja zou ik het graag willen weten en welke prijs en wat voor moterblok want wil hem op mijn chineesje zetten is maar 250 CC maar wil 450 CC het liefste. weet dat ik ophangpunten moet veranderen en noem maar op dat het veel werk is en frame moet versterken enzo dat weet ik allemaal, liever veel werk eraan en gewoon lekker kan rondrijden op geve moment inplaats van dat ik soms moet wachten dat het moterblok moet koelen dat ik denk dat die veelste warm wordt als je steeds 80 rijd ofzo :?

gr
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: moterblok

Bericht door yamahakoppel »

450cc zijn cross blokken vragen meer onderhoud, en zijn nogal gevoelig om constant hogere toeren te draaien op de weg best kun je dan een 400cc nemen van een LTZ/KFX als je echt een quadblok wilt. meestal nemen ze een baan motor blok om een motorswap te doen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
nigelfermont
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door nigelfermont »

het moet zo min mogelijk opvallen wil gewoon een 1 cilinder houden. maarja een blok vinden van een andere quad nog steeds niks gevonden of ze vragen even er 1200 euro ervoor terwijl die misschien al helemaal afgejakkerd is, maar wat bedoelt u met een baan moter blok?
Yair
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Yair »

Een motor uit een motorfiets