vraagje
heb juist 2dehands een fp uitlaat gekocht , als je er mee schud rammelt er iets, is dit normaal ? kan die de db killer zijn
grtz
uitlaat
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: uitlaat
is niet normaal
de db killer van fp is een pijpje wat vanachter in het gat geduwt wordt en met een kleine bout vast gemaakt
waarschijnlijk is het de binnenbuis die los zit wat normaal ook niet kan als er genoeg dempingswol in zit. best even de revetten los boren en de achterkant los trekken dan zie je wat er van binnen scheelt. je kan deze achteraf gewoon terug dicht maken en terug revetten in trekken
de db killer van fp is een pijpje wat vanachter in het gat geduwt wordt en met een kleine bout vast gemaakt
waarschijnlijk is het de binnenbuis die los zit wat normaal ook niet kan als er genoeg dempingswol in zit. best even de revetten los boren en de achterkant los trekken dan zie je wat er van binnen scheelt. je kan deze achteraf gewoon terug dicht maken en terug revetten in trekken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: uitlaat
yamahakoppel schreef:is niet normaal
ok bedankt ga het is proberen morgen
yamaha 700