Hoe noemt deze kabel op mijn motorblok ??
-
Jeansuzukilt50
- Toeschouwer

Hoe noemt deze kabel op mijn motorblok ??
Hallo Mijn Quad wil het al een tijdje niet doen en heb de fout gevonden ik heb namelijk heel de motorblok er uit gehaald en heb vastgesteld dat 1 van mijn 2 electriche kabels die aan de motorblok gangen er af is maar die probeer ik te zoeken op het internet maar zou begon niet weten hoe het noemt of voor wat het dient ik weet wel dat de andere kabel die aan de motorblok zit verbonden is met een soort van bloem die gemaakt is van allemaal koperdraaden met een magneet ofzo maar die is nog inorde maar de andere draad is eraf ik zal het even beschrijven : het is een kabel met een soort van dopje (zoals op een fles )aan het einde en dat dopje moet ik in de motorblok vastschroeven maar de kabel is net af aan het dopje dus ik kan het niet vermaken . Op de achterkant van het dopje zie ik 6 koperen bolletjes er op en het dopje moet ik monteren op een naalt die in het dopje haat .....pffff ik heb mijn best gedaan om het zo logisch mogelijk te beschrijven xp . Weet toevallig iemand voor wat de kabel dient en hoe het noemt ? Mvg jean
-
Jeansuzukilt50
- Toeschouwer

Re: Hoe noemt deze kabel op mijn motorblok ??
Dit is een foto van de kabel en die is af aan het zwarte dopje dat u ziet iemand een idee wat het is en hoe het noemt zou graag een nieuwe bestellen .

-
Jeansuzukilt50
- Toeschouwer

Nog een foto van de bovenkant va'n het dopje en zoals u ziet dat de kabel van het dopje getrokken is .

Over welke quad gaat het hier???
never drive faster then your angel can fly
-
Jeansuzukilt50
- Toeschouwer

Weet niet juist welke Quad het is ik zal even de motorblok tonen ik denk dat het een Chineesje is het is een 150cc Quad maar hij lijkt wel goed op een Kazuma Falcon 150cc .
Hier onder zie je een foto van de motorblok die erin zit en als u goed kan zien toon ik op de foto waar die kabel met dat dopje zat dat zat zoals u ziet op die naalt :

Hier onder zie je een foto van de motorblok die erin zit en als u goed kan zien toon ik op de foto waar die kabel met dat dopje zat dat zat zoals u ziet op die naalt :

Dit kabeltje vertelt je cdi in welke versnelling hij staat
En of hij in neutraal staat zodat je kan starten
Achter die dop horen nog 2 veertjes en 2 sleepcontakjes te zitten
En als je de juiste draden doorverbind zou je gewoon moeten kunnen rijden
Meestal word je cdi begrenst in de hoogste versnelling
Als je de draad los maakt van de hoogste versnelling rijd je quad gelijk wat harder
En of hij in neutraal staat zodat je kan starten
Achter die dop horen nog 2 veertjes en 2 sleepcontakjes te zitten
En als je de juiste draden doorverbind zou je gewoon moeten kunnen rijden
Meestal word je cdi begrenst in de hoogste versnelling
Als je de draad los maakt van de hoogste versnelling rijd je quad gelijk wat harder
never drive faster then your angel can fly