barossa 250cc loopt slecht

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
raoulcodrington
Toeschouwer
Toeschouwer

barossa 250cc loopt slecht

Bericht door raoulcodrington »

IK ben vrij nieuw in de quad wereld dus zal nog af en toe wat hulp nodig hebben .

Ik heb een barossa 250 cc waarvan ik de remblokken bij de voorwielen wilde vervangen,
ik beschik jammer genoeg niet over alle middelen om de quad te kunnen liften, dus om het mezelf makkelijker te maken heb ik de quad recht op gezet wielen omhoog en zo de remblokken vervangen.
Dat is allemaal goed gelukt maar sinds dat moment loopt de quad nu heel slecht, in lage toeren haperen gas door geven dan gaat het wel weer dat was de eerste dag vandaag probeerde ik te kijken of het weg was en kan nu alleen nog maar rijden met de choke aan doe ik de choke uit valt hij uit. ik vermoed valse lucht alleen vraag ik me af heb ik meer beschadigd door de quad rechtop te zetten ?

Graag jullie hulp en de punten waar ik naar moet kijken

Met vriendelijke groet,
Raoul
dutchy
Quadrider
Quadrider

Re: barossa 250cc loopt slecht

Bericht door dutchy »

Ik heb dit ook en keer gedaan
Want dat je het recht op zet al het benzine loopt uit je carburateurs je filter in en je filters woord dan nat dus te weinig lucht
barossa 170cc (sold)
smc 250cc (sold)
can-am DS 450 (sold)
CAN-AM RENEGADE 500

Quad Team Gelderland
raoulcodrington
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door raoulcodrington »

dutchy schreef:Ik heb dit ook en keer gedaan
Want dat je het recht op zet al het benzine loopt uit je carburateurs je filter in en je filters woord dan nat dus te weinig lucht

dus eigenlijk dat luchtfilter sponsje goed uitdrogen en dan zou hij het moeten doen ?
Minyi
Quadrider
Quadrider

Bericht door Minyi »

Ja, kun je hem ook gelijk schoon maken. En goed laten drogen.
Heb al 2 off roaders gezien die een erg warme kont krijgen omdat het filter wel erg warm werd. Erg leuk, zolang jij het niet bent die het overkomt :D
Plaats reactie