Heb weer een nieuw project aan handen.
Een polaris phoenix van 2005.
Ik begijp maar niet wat er aan de machine scheelt, maar het lijkt alsof er een toerenbegrenzer aanslaat of de ontsteking wegvalt.
Aangezien een film meer zegt dan woorden:
https://www.youtube.com/watch?v=kTYhg298i1A
Alle hulp is welkom
polaris phoenix ontsteking valt weg
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: polaris phoenix ontsteking valt weg
Is begrenzer idd. Dus controleren op handrem, achteruit etc. Overigens loopt t blok bijzonder rauw. Klinkt absoluut niet gezond. Staat i niet heeeeel erg arm?
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
De remschakelaars controleer ik meteen dat zou kunnen.
Er staat geen uitlaat op daarom al die herrie
Ik hou jullie op de hoogte
Er staat geen uitlaat op daarom al die herrie
Ik hou jullie op de hoogte
Probleem opgelost.
het bleek de toerentalbegrenzer te zijn die geschakeld is via de achteruit of via een contact in de gashendel.
Deze draad is aangesloten via een aparte losse draad op de cdi.
Door deze te omzeilen en de draad op de cdi tegen de massa te leggen is de toerentalbegrenzer uitgeschakeld
het bleek de toerentalbegrenzer te zijn die geschakeld is via de achteruit of via een contact in de gashendel.
Deze draad is aangesloten via een aparte losse draad op de cdi.
Door deze te omzeilen en de draad op de cdi tegen de massa te leggen is de toerentalbegrenzer uitgeschakeld
- yamahakoppel
- Quad GOD
de begrenzer staat er voor iets op dus best de oorzaak zoeken waarom de begrenzer op spring ipv hem te overbruggen
meestal als de handrem op staat is de begrenzer ook al geschakeld, bij sommige quads komt de handrem na een tijd niet volledig meer terug en moet je hem met de hand terug op zijn plaats trekken
meestal als de handrem op staat is de begrenzer ook al geschakeld, bij sommige quads komt de handrem na een tijd niet volledig meer terug en moet je hem met de hand terug op zijn plaats trekken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !