Zoals sommigen misschien weten heb ik een tijd een Outlander 400 gehad waar mijn dochter mee crosste. Die is verkocht en toen ben ik weer op zoek naar een Raptor 250 gegaan. Via Marktplaats deze gevonden, komt bij een echte crossfamilie vandaan.
Helaas ben ik vergeten om de advertentie op te slaan dus moest even kijken wat het ook alweer precies is.
- Bouwjaar 2009
- GYTR uitlaat met power bomb
- Aangepaste CDI
- Stuurdemper
- Gasdempers, waarschijnlijk standaard
- Draaigas
- Handrem verwijderd en afgedopt
- Brede achteras
- Nieuwe Goldspeed SC3 achterbanden
- Spoorverbreders voor
Op zich staat hij er keurig bij, de quad is lekker gebruikt om te crossen maar op onderhoud lijkt niet bezuinigd te zijn. Als eerste heb ik het draaigas vervangen door duimgas, toch een stukje veiliger zo. Verder heb ik de custom stickers verwijderd omdat er de naam en rijdersnummer van de vorige eigenaar in stond. De kappen zijn bekrast maar in prima staat, maar wel een beetje wit uitgeslagen waar de stickers gezeten hebben. Daar komt dus weer een volledige set op, ik speelde even met de gedachten om hem origineel te maken qua stickers maar daar zijn de kappen niet mooi genoeg voor.
Verder moeten er even twee nieuwe handvatten op en bleek de bevestiging van de remhendel aan het stuur stuk te zijn. En dan eerst maar eens lekker gebruiken.
Ik verwacht verder niet superveel updates ofzo maar heb toch maar even een topic aangemaakt omdat ik dat voor (bijna) al mijn quads gedaan heb.