Raptor 660 loopt slecht
Raptor 660 loopt slecht
Goedemiddag forumleden,
Ik heb een yamaha raptor 660 uit 2004.
Als ik een lange rit heb gemaakt en ik zet de quad in zijn achteruit loopt de quad slecht en als ik dan gas geef dan knalt de uitlaat en komt hij niet in zijn toeren. Dit doet die ook heel af en toe al heb ik na een lange rit de quad 2 minuten uitgezet heb in zijn versnelling 1. ik hoop dat iemand weet wat het kan zijn alvast bedankt
Ik heb een yamaha raptor 660 uit 2004.
Als ik een lange rit heb gemaakt en ik zet de quad in zijn achteruit loopt de quad slecht en als ik dan gas geef dan knalt de uitlaat en komt hij niet in zijn toeren. Dit doet die ook heel af en toe al heb ik na een lange rit de quad 2 minuten uitgezet heb in zijn versnelling 1. ik hoop dat iemand weet wat het kan zijn alvast bedankt
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Raptor 660 loopt slecht
In zn achteruit hoort i ook niet echt op toeren te komen. De achteruit is begrensd op toeren. Dat draait altijd maar iets van 1000 toeren max ofzo.
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ja maar hij loopt niet lekker als je gas geeft knalt de uitlaat heel erg. En loopt hij niet mooi
- Jason McCoy
- Quad GOD
Maak een filmpje voor de duidelijkheid
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
gebruik je uw handrem? daar zit namelijk een contact op wat uw toerental ook begrenst en nu durft de handrem soms wel eens blijven hangen als je de handrem afzet waardoor die begrenst blijft, nu kan het zijn dat deze met het rijden/trillen wel volledig terug springt dit kan verklaren waarom je het soms ook in zijn eerste versnelling hebt.
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Thanks!! ik zal morgen even kijken. ik had ook al iets gelezen van de achteruitrij sensor kan dat kloppen ?
- yamahakoppel
- Quad GOD
in achteruit is die ook begrenst, zodra je boven een bepaald toerental komt gooit die de ontsteking uit zodra je toerental zakt pakt de ontsteking terug, toerental komt terug te hoog ontsteking valt weg enz. zodra je ontsteking weg valt blijft uw benzine lopen ontsteking pakt terug en al die onverbrande benzine ontsteekt en dit geeft die knal
hierdoor krijg je dat hij niet zuiver loopt je moet minder gas geven met achteruit rijden
hierdoor krijg je dat hij niet zuiver loopt je moet minder gas geven met achteruit rijden
Groetjes Kris
Ik weet zo niet hoe dat moet een filmpje plaatsen ik doe dat wel via Facebook
-
- Quadracer
soms geeft die achteruitrij begrenzer ook problemen, doordat de sensor niet goed werkt, dan moet je die dus uitschakelen, heb ik ook moeten doen
wel opletten dan want dan kan hij vies hard achteruit gaan!
Staat genoeg van beschreven hier en op internet hoe je die sensor moet afsluiten.
wel opletten dan want dan kan hij vies hard achteruit gaan!
Staat genoeg van beschreven hier en op internet hoe je die sensor moet afsluiten.
Yamaha Raptor 660R!