java schreef:Ik heb gekeken naar een zwarte can am 650. Maar een cf moto 800 gekocht. Waarom?
Bijde een 2 cilinder.
De cf moto was iets duurder, maar netter.
Bouwjaar van de can am was 2009 en die van de cfmoto was 2014.
Bij de Cf moto was alles bekend en te her lijden. Bij de Can am helaas niet.
Waarschijnlijk had de can am veel offroad gered en zwaar werk gedaan.
De cf moto had daar in tegen het meeste op de weg gezeten. En dat blijkt wel.
Als laste vond ik de cfmoto gewoon mooier dus heb ik die gekocht.
Ik wil maar aan geven voor TS zet ze gewoon op een rijtje, voor en tegens.
Want een cf moto 800 is een 2 cilinder en de Can am 450 een 1 cilinder (van af de 500 wel een cilinder bij Can am)
Net of een Cf moto 800 te vergelijken is met NIEUWE een Can-am 450, blijft voor mij nog een wereld van verschil... Kwaniteit vs kwaliteit
Je vergelijkt nu een can-am uit 2009 met een CF uit 2014, maar er is de laatste maanden zat voorbij gekomen op Can-Am gebied, focus je breed en niet alleen op die uit 2009
Denk dat je keuze niet zozeer ligt bij Can-am, jou persoonlijke voorkeur gaf de doorslag, niks mis mee... Maar als je de CF moto mooier vind heb je een goede beslissing genomen, je bent nu eenmaal een CF moto fan he