Hallo, suzuki 400ltz
-
- Toeschouwer
- Berichten: 1
- Lid geworden op: do 02 apr, 2015 19:41
Hallo, suzuki 400ltz
hallo ik ben arnold uit zeeland, ik heb sins voorige week een quad gekocht ltz 400cc.. Alles leek prima tot vandaag.. Ik was lekker aan jet rijen. En ineens leek het alsof hij in zn vrij schoot maar ik reed in zijn 5 hij dee niks meer maar de motor bleef wel draaien ik ging stil staan en zette hem in zijn 1 en probeerde of hij pakte en ja hij kwam vooruit..maar nu hobbelt hij alsof ik een slag in mn wiel heb ik heb heel zachjes nog 100meter gereden en toen was ik gelukkig thuis .. Weet iemand wat dit is??? Ik hoop niks ergs groetjes arnold!
Re: Hallo, suzuki 400ltz
Hoi Arnold,
Heb je het probleem al gevonden?
Ik ben ook nieuw in de quad wereld, heb zelf ook net een ltz 400, staat onder "ff voorstellen ltz 400 ".
Ik kom zelf ook uit Zeeland.
Mijn ltz deed in het begin ook raar, na de achterkant opkrikken merkte ik speling op de achteras.
Na vervangen van de lagers was dit weg, wens je een how to laat het even weten.
Verder is het belangrijk om goed uit te lijnen.
Voor uitlijnen zijn veel methode ik doe het als volgt.
Haal je voorwielen er af en zet je quad op blokken onder je draagarmen, zodat hij normaal in veert.
Klem waterpassen of rechte latten tegen de wielbevestiging, zoals op onderstaande foto's, en zet je stuur recht.
Meet voor en van achter zoals op de foto's, deze afstand moet gelijk zijn. Toe spoor is niet nodig.
Zo nodig verstel je je stuurstangen.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Gr Peter.
Heb je het probleem al gevonden?
Ik ben ook nieuw in de quad wereld, heb zelf ook net een ltz 400, staat onder "ff voorstellen ltz 400 ".
Ik kom zelf ook uit Zeeland.
Mijn ltz deed in het begin ook raar, na de achterkant opkrikken merkte ik speling op de achteras.
Na vervangen van de lagers was dit weg, wens je een how to laat het even weten.
Verder is het belangrijk om goed uit te lijnen.
Voor uitlijnen zijn veel methode ik doe het als volgt.
Haal je voorwielen er af en zet je quad op blokken onder je draagarmen, zodat hij normaal in veert.
Klem waterpassen of rechte latten tegen de wielbevestiging, zoals op onderstaande foto's, en zet je stuur recht.
Meet voor en van achter zoals op de foto's, deze afstand moet gelijk zijn. Toe spoor is niet nodig.
Zo nodig verstel je je stuurstangen.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Gr Peter.
Laatst gewijzigd door 4fun op di 28 apr, 2015 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
Re: Hallo, suzuki 400ltz
uitlijnen kun je beste als volgt doen.
Zorg dat je met 3 personen bent, waarvan 1 de bestuurder is.
bestuurder gaat op de quad zitten.
1 persoon houd een laser tegen de achter velg aan, niet tegen de band !!!
de anderen persoon doet tegen de voor velg meten (als je voor de quad staat) meet je het verschil tussen voor en achter, dit heb ik op 0mm staan als de bestuurder er op zit!!!
Zorg dat je met 3 personen bent, waarvan 1 de bestuurder is.
bestuurder gaat op de quad zitten.
1 persoon houd een laser tegen de achter velg aan, niet tegen de band !!!
de anderen persoon doet tegen de voor velg meten (als je voor de quad staat) meet je het verschil tussen voor en achter, dit heb ik op 0mm staan als de bestuurder er op zit!!!
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
- Peter skull
- Quadrunner
- Berichten: 952
- Lid geworden op: zo 29 mei, 2011 14:15
- Locatie: Zuid-West Holland
Re: Hallo, suzuki 400ltz
Vergeet niet voor je begint met uitlijnen ,
dat je de bandjes op de juiste druk zet
dat je de bandjes op de juiste druk zet
-
- Toeschouwer
- Berichten: 7
- Lid geworden op: za 25 jun, 2016 21:05
Re: Hallo, suzuki 400ltz
Om daar nu houten latten voor te gebruiken is niet verstandig.
Die zijn nagenoeg altijd krom
beter om stalen of aluminium vierkanten buizen te gebruiken.
40x2x2 buizen van 2 meter lengte kosten slechts 9,62 euro.
dus waarom hout gebruiken?
Die zijn nagenoeg altijd krom
beter om stalen of aluminium vierkanten buizen te gebruiken.
40x2x2 buizen van 2 meter lengte kosten slechts 9,62 euro.
dus waarom hout gebruiken?