Beste
Weet iemand van hier bij welke temperatuur de koelvin van een yfz 450r aanslaat.
Ik heb het idee dat de mijne stuk is .
Tevens wou ik vragen of het verstandig is om de koelvin aan te sluiten op een aan uit schakelaar.
Bvd Maykel
yfz 450r koelings probleem
-
- Pro Quadrider
Re: yfz 450r koelings probleem
er zit een sensor in je radiator als je de stekker loshaald kan je er een draadbrug in steken dan moet je fan gaan draaien .een schakelaar dat wil ik ook altijd nog eens maken soms sta ik voor een stoplicht en loopt de temperatuur gevaarlijk hoog op het zal best mogen maar ik houd daar niet van ,beter laag houden
Bedankt voor je antwoord.
Ik zal er vanavond eens naar kijken.
Mvg
Maykel
Ik zal er vanavond eens naar kijken.
Mvg
Maykel
-
- Easy Quadrider
Zoals gezegd.als je de draad op de sensor overbrugd zou hij moeten draaien..
Schakelaar kan je plaatsen maar zou met rijwind nutteloos zijn omdat er dan tog wind door je radiator komt en moest je motor zen max. Temp vinden bij bv. Een stoplicht dan "zou" de sensor moeten opspringen en beginnen koelen
Ikzelf rijd met een wolverine 4x4. Ik zit soms ook op bergen en putten te "kruipen" etc... met als gevolg dat men quad geen rijwind heeft en de fan dan continu opspringt...
Hiervoor zou ik wel een schakelaar willen plaatsen dat ik de sensor kan overbruggen zodat deze niet continu op zen max temp. Zit maar wat lager... maar op straat blijft deze af
Schakelaar kan je plaatsen maar zou met rijwind nutteloos zijn omdat er dan tog wind door je radiator komt en moest je motor zen max. Temp vinden bij bv. Een stoplicht dan "zou" de sensor moeten opspringen en beginnen koelen
Ikzelf rijd met een wolverine 4x4. Ik zit soms ook op bergen en putten te "kruipen" etc... met als gevolg dat men quad geen rijwind heeft en de fan dan continu opspringt...
Hiervoor zou ik wel een schakelaar willen plaatsen dat ik de sensor kan overbruggen zodat deze niet continu op zen max temp. Zit maar wat lager... maar op straat blijft deze af
* yamaha wolverine 450 4x4 *