Blockie, terug een Raptor 700
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 105
- Lid geworden op: ma 20 mar, 2006 12:59
- Locatie: Buiten
- Contacteer:
Blockie, terug een Raptor 700
In 2012 ben ik al aangemeld geweest omdat ik toen een Raptor 700 had.
Zie dit topic: (viewtopic.php?f=78&t=40586&hilit=blockie)
Deze heb ik in 2013 verkocht maar ik begon het toch te missen.
Dus sinds enige tijd heb ik terug een Raptor 700R LE.
Ik heb er de volgende dingen aan veranderd:
- Stuurspiegeltjes
- Koso RX2N teller
- Led-knipperlichten
. . meer updates volgen nog.
Gr, Martin
Zie dit topic: (viewtopic.php?f=78&t=40586&hilit=blockie)
Deze heb ik in 2013 verkocht maar ik begon het toch te missen.
Dus sinds enige tijd heb ik terug een Raptor 700R LE.
Ik heb er de volgende dingen aan veranderd:
- Stuurspiegeltjes
- Koso RX2N teller
- Led-knipperlichten
. . meer updates volgen nog.
Gr, Martin
Laatst gewijzigd door blockie op vr 09 sep, 2016 09:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Raptor 700R
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 105
- Lid geworden op: ma 20 mar, 2006 12:59
- Locatie: Buiten
- Contacteer:
Re: Blockie, terug een Raptor 700
Hier nog enkele foto's:
Mijn "nieuwe" aanwinst:
Het huidige speelgoed
Mijn "nieuwe" aanwinst:
Het huidige speelgoed
Laatst gewijzigd door blockie op vr 09 sep, 2016 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Raptor 700R
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
- Locatie: ridderkerk
Re: Blockie, terug een Raptor 700
Gaat lekker blockie
Re: Blockie, terug een Raptor 700
Welkom terug! Ziet er netjes uit trouwens, gave Raptor.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Blockie, terug een Raptor 700
beiden mooi wat je daar hebt staan, al zijn we nu wel vijanden van elkaar gezien ik een impreza sti rijder ben
maar aan die strijd doe ik niet mee
heb voorheen ook altijd een raptor 700 gehad blijft leuk en soms mis ik hem ook nog wel eens.
maar het is goed geweest hebt een ktm 450 exc supermotard een banshee in niewstaat en een sti het is goed geweest haha
beiden mooi wat er staat succes en veel plezier met je niewe aanwinst.
maar aan die strijd doe ik niet mee
heb voorheen ook altijd een raptor 700 gehad blijft leuk en soms mis ik hem ook nog wel eens.
maar het is goed geweest hebt een ktm 450 exc supermotard een banshee in niewstaat en een sti het is goed geweest haha
beiden mooi wat er staat succes en veel plezier met je niewe aanwinst.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 105
- Lid geworden op: ma 20 mar, 2006 12:59
- Locatie: Buiten
- Contacteer:
Re: Blockie, terug een Raptor 700
Nou Banshee03 ik denk dat we dan eerder vrienden zullen zijn.
Voor de Evo heb ik namelijk 11 jaar Subaru gereden
En de "strijd" is nu helaas voorbij nu er geen nieuwe EVO modellen meer komen van Mitsubishi.
Ik ben blij dat ik weer terug een Raptor heb want ik miste het toch, . .
Dus zodoende ben ik ook weer hier op het forum beland.
Een supermotard lijkt me helemaal geweldig maar ja ik heb nog meer hobby's.
Gr, Martin
Voor de Evo heb ik namelijk 11 jaar Subaru gereden
En de "strijd" is nu helaas voorbij nu er geen nieuwe EVO modellen meer komen van Mitsubishi.
Ik ben blij dat ik weer terug een Raptor heb want ik miste het toch, . .
Dus zodoende ben ik ook weer hier op het forum beland.
Een supermotard lijkt me helemaal geweldig maar ja ik heb nog meer hobby's.
Gr, Martin
Yamaha Raptor 700R
Re: Blockie, terug een Raptor 700
Wat vind je fijner?
Stock ga je zeggen het meer vermogen van de evo zeker weten, maar het bochten werk ligt de impreza weer vaster dat is mijn ervaring met beiden wagens (stock)
Dus geen mods.
Heb zelf een 400whp met 510nm koppel wagen gebouwd door jerry ace binnen de 4sec is de 0-100 bereikbaar.
Supermotard is geweldig, tot verruit zeker het leukste om te berijden en ook de wendbaarheid en alles.
Lekker goedkoop ook 13euro verzekering alles erop en eraan.
Stock ga je zeggen het meer vermogen van de evo zeker weten, maar het bochten werk ligt de impreza weer vaster dat is mijn ervaring met beiden wagens (stock)
Dus geen mods.
Heb zelf een 400whp met 510nm koppel wagen gebouwd door jerry ace binnen de 4sec is de 0-100 bereikbaar.
Supermotard is geweldig, tot verruit zeker het leukste om te berijden en ook de wendbaarheid en alles.
Lekker goedkoop ook 13euro verzekering alles erop en eraan.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 105
- Lid geworden op: ma 20 mar, 2006 12:59
- Locatie: Buiten
- Contacteer:
Re: Blockie, terug een Raptor 700
De wegligging van de Mitsubishi is echt beter dan van de Subaru.
Met zijn active Yaw control (actieve aangestuurde diffenrentiëlen) liggen de bochtensnelheden bizar hoog.
Onderstuur, wat bij de Subaru standaard aanwezig is, dat heb je met de Mitsubishi niet.
MAAR wat ik mis is het geweldig mooie boxergeluid.
Want laten we eerlijk zijn een lijnmotor kan daar niet aan tippen.
Qua vermogen is de Subaru leuker, dit omdat die een geheel ander koppelverloop heeft.
Bij de Subaru bouwt dat echt op en heb je ook het gevoel steeds sneller te gaan.
Een Evo heeft een vrij vlak koppelverloop, dus je gaat wel hard maar merkt er eigenlijk minder van.
Maar het zijn beiden beesten van wagens !!
Voor mij maakt het niet uit of er een evo of sti voor de deur staat hoor.
Met zijn active Yaw control (actieve aangestuurde diffenrentiëlen) liggen de bochtensnelheden bizar hoog.
Onderstuur, wat bij de Subaru standaard aanwezig is, dat heb je met de Mitsubishi niet.
MAAR wat ik mis is het geweldig mooie boxergeluid.
Want laten we eerlijk zijn een lijnmotor kan daar niet aan tippen.
Qua vermogen is de Subaru leuker, dit omdat die een geheel ander koppelverloop heeft.
Bij de Subaru bouwt dat echt op en heb je ook het gevoel steeds sneller te gaan.
Een Evo heeft een vrij vlak koppelverloop, dus je gaat wel hard maar merkt er eigenlijk minder van.
Maar het zijn beiden beesten van wagens !!
Voor mij maakt het niet uit of er een evo of sti voor de deur staat hoor.
Yamaha Raptor 700R
Re: Blockie, terug een Raptor 700
die mening deel ik volledig,ik snap zeker dat je die boxer roffel mist.
evo heeft een beetje een honda geluid en dat heb ik altijd heel erg jammer gevonden eraan.
evo stock wat je zegt is waar, maar wanneer je het onderstel upgraded van een sti met het juiste spul,dus niet de goedkope dagelijkse setjes heb je dat probleem in een klap verholpen.
ik heb ook dccd erop,maar dat gebruik ik nooit niet goed voor me rijbewijs en kan ik een abonomentje nemen bij de banden boer haha
beiden wagens zijn uniek,en worden alsmaar meer waard kijk maar eens wat ze nu al vragen enkel goeie investering als je er ooit een op de kop kan tikken voor een leuke prijs, kopen en wegzetten worden alsmaar meer en meer waard,de ralley icoon zal niet vergeten worden en dat is overigs bij alle ralley icoons die zijn ziek veel waard op vandaag
evo heeft een beetje een honda geluid en dat heb ik altijd heel erg jammer gevonden eraan.
evo stock wat je zegt is waar, maar wanneer je het onderstel upgraded van een sti met het juiste spul,dus niet de goedkope dagelijkse setjes heb je dat probleem in een klap verholpen.
ik heb ook dccd erop,maar dat gebruik ik nooit niet goed voor me rijbewijs en kan ik een abonomentje nemen bij de banden boer haha
beiden wagens zijn uniek,en worden alsmaar meer waard kijk maar eens wat ze nu al vragen enkel goeie investering als je er ooit een op de kop kan tikken voor een leuke prijs, kopen en wegzetten worden alsmaar meer en meer waard,de ralley icoon zal niet vergeten worden en dat is overigs bij alle ralley icoons die zijn ziek veel waard op vandaag