Trailtech vapor error

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
timvanhaaster
Toeschouwer
Toeschouwer

Trailtech vapor error

Bericht door timvanhaaster »

Hallo,

Na wat gezocht te hebben op dit forum kwam ik toch niet op een antwoordt op mijn probleem, vandaar mijn vraag.

Ik ondervindt de laatste tijd wat problemen met mijn trailtech vapor op mijn raptor 700. Deze geeft zodra ik het contact aanzet op het beeldscherm alleen 5,9 weer op de plaats waar normaal de snelheid weer wordt gegeven. Waarbij de achtergrondverlichting ook niet aanspringt en het scherm niet te bedienen is. Ik heb de batterij al vervangen en getest of er spanning van de accu komt. Hiernaast ook alle sensors en bedrading nagelopen, deze zijn ook in orde. Ook heb ik het dashboard open gehad en hier was geen corrosie of duidelijk zichtbare waterschade te zien.verder wordt er in de handleiding van de Vapor geen foutcode 5,9 beschreven, dus vandaar dat ik geen idee heb wat dit probleem zou kunnen zijn.

groeten Tim
boelie
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Re: Trailtech vapor error

Bericht door boelie »

He tim probeer eens de middelste knop en de rechts onder ingedrukt houden een paar seconden.
En als dat niet lukt battery eruit en de spanning er af en paar minuutjes wachten.
Suc6

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
timvanhaaster
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: Trailtech vapor error

Bericht door timvanhaaster »

boelie schreef:He tim probeer eens de middelste knop en de rechts onder ingedrukt houden een paar seconden.
En als dat niet lukt battery eruit en de spanning er af en paar minuutjes wachten.
Suc6

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bedankt voor de tip, zal eens proberen of dit werkt
Plaats reactie