Hallo,
Ik zoek verlagingsschokdempers en long travel A-armen (liefst +5cm per kant) voor mijn raptor van 2015.
Weet iemand goede A-armen en schokdempers met een goede prijs-kwaliteit?
Ik hoor het graag van jullie!
Welke verlagingsschokdempers?
-
- Pro Quadrider
Re: Welke verlagingsschokdempers?
Met long travel en orginele schokbrekers is je quad al verlaagd
in long travel heb je ook minder keuze ik heb laatst
een set amerikanstar a armen gebruikt die waren prima van kwaliteit
in long travel heb je ook minder keuze ik heb laatst
een set amerikanstar a armen gebruikt die waren prima van kwaliteit
heb je een link naar het product dat je hebt gekocht?
- yamahakoppel
- Quad GOD
bij long travel staan je veerbevestiging al verder naar buiten, quad ligt dus lager en door de langere arm (hefboom) veert de quad ook al iets meer in dan bij originele armen en verlagings blokjes
ik heb zelf de american stars long travel +3" heb de originele veren met KW spiralen steken hang op 5cm van de grond vanvoor. nu was ik onlangs aan het kijken voor een setje veren met meer afstel mogelijkheden, zou voor ideale hoogte veren van 37cm moeten hebben wat je zo standaard moeilijk vind en dus echt maatwerk moet worden €€€
mijn quad rijd best comfortabel en met mijn anti swaybar van rath racing blijft die ook mooi strak op de weg liggen maar ik denk dat ik met een professioneel setje veren nog iets meer uit hem haal
even een filmpje van rath racing swaybars
https://www.youtube.com/watch?v=YGM-vxncCQs
ik heb zelf de american stars long travel +3" heb de originele veren met KW spiralen steken hang op 5cm van de grond vanvoor. nu was ik onlangs aan het kijken voor een setje veren met meer afstel mogelijkheden, zou voor ideale hoogte veren van 37cm moeten hebben wat je zo standaard moeilijk vind en dus echt maatwerk moet worden €€€
mijn quad rijd best comfortabel en met mijn anti swaybar van rath racing blijft die ook mooi strak op de weg liggen maar ik denk dat ik met een professioneel setje veren nog iets meer uit hem haal
even een filmpje van rath racing swaybars
https://www.youtube.com/watch?v=YGM-vxncCQs
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !