ik zelf heb er 30mm onder steken,maar mag je mij toch eens uitleggen heb jij ooit al een zuinige 2tact meegemaakt dan?
en hoe kom je aan het getal 70 als ik mag vragen? een dyno ? nou dan zeg ik je bij deze alvast dat het nutteloos is, het gaat om de powerband wat daar word gemeten en niet het eind getal wat in beeld springt

ik kon banshees stock die haalde uiteindelijk 36pk, met licht aangepaste varierend na 40/50pk om die 70pk daadwerkelijk te halen ben je een goeie paar 100euro kwijdt het meeste werk gaat in het afstellen zitten. (als je alles zouw kopen en doen in 1x zit je met een banshee anno nu rond de 1000+- aan kosten.
ik zag dat je al cabs setjes hebt dus dat bespaard je wel weer een fix deel,en de rest natuurlijk.
buiten je uitlaat is er nog maar een echte grote vermogen winst te creeren en dat is je cylinders proffesioneel laten poorten en er hoge compressie zuigers in te zetten,nu las ik al dat vhs aan je cylinders heeft gezeten dus ik ga uit van poorten

dan word het een geduld zaakje om het perfect af te stellen, en stationair moet hij lopen als popcorn de welbekende 2tact ding ding sound.
over de membramen zijn er ook veel discussies de een zweert bij de aftermarket terwijl de ander totaal geen verschil merkt en ziet.
wil je echt snel? dan komt bovenstaande aan te pas met een cheetah cylinder en een 4mil krukas doe 4mill heb je dus ook al,en zo kun je alle kanten op met een banshee dat is het mooie eraan.
er zijn banshees er bij die draaien van de 100 tot de snelste 150pk maar dat is ook echt de max en kost je wel wat geld.
deze shee zouw aan jouw vermogen moeten zitten,en zo zouw de jouwe dus ook moeten lopen, hij is van een maat uit spanje van me,hij weet ontzettend veel van banshees is tevens zijn grootste passie.
https://www.youtube.com/watch?v=bXF24ii3aR8
mocht je contact met hem willen pm me maar hij kan je via fb goed helpen