Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Verkocht...
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
ik rij ook met verbreders ja, met de wielen gaat het wel goed, het zijn eerder die flappen bij de voeten steunen die de bomen raken xd ik ga ook naar hengelo morgen
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
Ja, dat is precies mijn ervaring ook. Succes morgen, misschien komen we elkaar nog tegen.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Quadrider
- Berichten: 438
- Lid geworden op: do 03 mar, 2016 16:45
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
hoe was het mannen? mooi gereden? Bij de renegade zijn de voetsteunen geen probleem als je skidplates hebt die er om heen gaan, ne onze kappen zijn van zacht plastic, enkel een paar krasjes, bij de outlanders kunnen ze helemaal afbreken
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
Mijn diff is weer kapot.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Quadrider
- Berichten: 438
- Lid geworden op: do 03 mar, 2016 16:45
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
hele kleine tekst, maar lees ik 'mijn diff is weer kapot' ?
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
Ik wilde het zachtjes zeggen.
Dit diff heeft er 7000 km opzitten en zong al wel een beetje, wat duidt op slijtage. Na een paar kilometer een klein sprongetje gemaakt met gewoon een dotje gas net voor de bult om te zorgen dat ik goed terecht zou komen, dan van het gas en neer laten komen. Maar de schokbelasting op de aandrijflijn was blijkbaar genoeg om ergens een tandje af te slaan. Met een ratelend achterdiff over de weg terug naar de auto gereden.
De dealer snapt er weinig van, hij reed vlak achter me trouwens toen het gebeurde. Met de Renegades nemen ze veel gekkere sprongen en gaat het diff niet kapot. Diff is hetzelfde, vering is hetzelfde, alleen het gewicht van mijn Max is wat groter. Ik heb gebeld met Jarret van http://mudnwheels.com/ en hij bevestigt dat de diffs op de G2 een absurd hoge uitval hebben. Dat lees je ook overal op de forums. Opties zijn om hem te vervangen door het standaard diff van de XMR, een verbeterd standaard diff van Mud 'n Wheels die ze G2.0 noemen of zelfs hun versie van het XMR diff. Die laatste is overkill, dat zou voor mijn gebruik echt niet nodig zijn. Maar die G2.0 klinkt me wel heel prettig in de oren. Daar zitten betere tandwielen in en ze hebben alle speling er 'uitgeshimmied', schijnt zelfs bij 32" wielen en sterk getunede motoren niet meer stuk te gaan. En kost maar 200 euro meer dan een standaard diff.
Op dit moment neig ik naar die laatste, maar wacht nog even op de dealer die met Can-am bezig is om wat dingen uit te zoeken. Wordt vervolgd...
Dit diff heeft er 7000 km opzitten en zong al wel een beetje, wat duidt op slijtage. Na een paar kilometer een klein sprongetje gemaakt met gewoon een dotje gas net voor de bult om te zorgen dat ik goed terecht zou komen, dan van het gas en neer laten komen. Maar de schokbelasting op de aandrijflijn was blijkbaar genoeg om ergens een tandje af te slaan. Met een ratelend achterdiff over de weg terug naar de auto gereden.
De dealer snapt er weinig van, hij reed vlak achter me trouwens toen het gebeurde. Met de Renegades nemen ze veel gekkere sprongen en gaat het diff niet kapot. Diff is hetzelfde, vering is hetzelfde, alleen het gewicht van mijn Max is wat groter. Ik heb gebeld met Jarret van http://mudnwheels.com/ en hij bevestigt dat de diffs op de G2 een absurd hoge uitval hebben. Dat lees je ook overal op de forums. Opties zijn om hem te vervangen door het standaard diff van de XMR, een verbeterd standaard diff van Mud 'n Wheels die ze G2.0 noemen of zelfs hun versie van het XMR diff. Die laatste is overkill, dat zou voor mijn gebruik echt niet nodig zijn. Maar die G2.0 klinkt me wel heel prettig in de oren. Daar zitten betere tandwielen in en ze hebben alle speling er 'uitgeshimmied', schijnt zelfs bij 32" wielen en sterk getunede motoren niet meer stuk te gaan. En kost maar 200 euro meer dan een standaard diff.
Op dit moment neig ik naar die laatste, maar wacht nog even op de dealer die met Can-am bezig is om wat dingen uit te zoeken. Wordt vervolgd...
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Quadrider
- Berichten: 438
- Lid geworden op: do 03 mar, 2016 16:45
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
Balen jongen!! ik heb mud n wheels eerder bij je aangekaart. Ik weet dat er een hele hoge uitval aan diffs is, ik sta er zelf van te kijken dat die van mij het nog zo goed houd. Springen vinden ze niet leuk, dat is een ding wat zeker is. Mud n wheels geeft overigens een garantie op hun diffs, en worden door veel mensen gebruikt die in rally's etc rijden. 200 euro meer is een goeie deal als je kijkt wat alleen al de arbeid kost en je geliefde tijd die je kwijt bent. zonde, paar km kunnen rijden.
https://www.youtube.com/watch?v=Bu0C0XUAeHg
kijk ook op de rest van mud n wheels zijn videos, wel interessant
https://www.youtube.com/watch?v=Bu0C0XUAeHg
kijk ook op de rest van mud n wheels zijn videos, wel interessant
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 243
- Lid geworden op: wo 29 jun, 2016 21:12
- Locatie: noord holland
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
als ik de vid zo bekijk zijn de tandwielen niet van een brok staal dat gefreesd is maar gegoten en na bewerkt.
is dat het probleem soms.
is dat het probleem soms.
let niet op me taal ben woord blind aub.
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
das balen joh ik stond vlak bij je geparkeerd vond al wel dat je vroeg weg was.
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
dat is klote weer je diff kapot (andere quad maar toch)
ik zou dan ook kiezen voor de verstevigde zonder te twijfelen
ik zou dan ook kiezen voor de verstevigde zonder te twijfelen
2017 raptor 700 SE
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
Vandaag de dealer gesproken. Volgens Can-am zou het cardan van de 2017 modellen anders zijn, maar ik heb daar niet zo veel vertrouwen in. Het laatste wat ik wil is straks met de Oost Europa Rally stil staan omdat ik weer een kapot diff heb. Daarom toch gekozen voor de G2.0 van Mud 'd Wheels. Het diff + verzendkosten kost precies evenveel als een stanaard Can-am diff. Dan komen er alleen nog de invoerrechten bovenop, maar dan is het nog een heel bescheiden meerprijs voor een diff wat niet meer stuk zou mogen gaan. Spannend hoor, ik kan niet wachten tot hij er onder zit.
Dit is hem: http://mudnwheels.com/Product%20Descrip ... sID=5813_0
Nog even zitten twijfelen om ook mijn koppeling te vervangen, ze hebben mooi spul daar. Maar dan praat je weer over minimaal 1500 euro, dat komt me nu niet goed uit. Misschien een andere keer.
Dit is hem: http://mudnwheels.com/Product%20Descrip ... sID=5813_0
Nog even zitten twijfelen om ook mijn koppeling te vervangen, ze hebben mooi spul daar. Maar dan praat je weer over minimaal 1500 euro, dat komt me nu niet goed uit. Misschien een andere keer.
Zit ff te denken, maar kennen we elkaar? Als je weet wie ik ben, spreek me dan even aan als je me weer ziet. Misschien kennen we elkaar al maar heb ik de link met de naam myfm even niet gelegd.myfm schreef:das balen joh ik stond vlak bij je geparkeerd vond al wel dat je vroeg weg was.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
Ga je mee doen met de Oost Europa Rally? Tof hoor!
_____________________________
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 163
- Lid geworden op: do 17 dec, 2015 15:40
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
dat is idd pech hebben...maar het komt allemaal dik in orde zie ik
laat nadien je quad ook begrenzen op 50km ofzo ben je zeker dat het niet meer kapot gaat
laat nadien je quad ook begrenzen op 50km ofzo ben je zeker dat het niet meer kapot gaat
* yamaha wolverine 450 4x4 *
-
- Quadrider
- Berichten: 438
- Lid geworden op: do 03 mar, 2016 16:45
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
van deze beslissing ga je geen spijt krijgen, Ik volg de GNCC racers in amerika en die rijden allemaal met die diff. Als je ziet hoe zij er mee rijden en de diff ongeveer het enige is behalve het blok wat niet verstevigd is ben ik onder de indruk. En dat voor de zelfde prijs als een nieuwe, hoe maken ze het.
Re: Jazzy's Outlander Max 1000 XT-P (II): Foto en filmpje (P3)
maar in de cncc rijden ze toch niet met een outlander
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.