Blaster '98 Finished @ p8
Re: Blaster '98 Finished @ p8
Ziet er krachtig uit. Proficiat!
-
- Quadrider
- Berichten: 438
- Lid geworden op: do 03 mar, 2016 16:45
Re: Blaster '98 Finished @ p8
Heel gaaf Hatch, wat een flinke upgrade, ik zou dit ook erg graag doen, ben je met de gearing goed uitgekomen, het klinkt erg krachtig, veel beter dan de blasterblokjes, thumbs up!
Yamaha blaster 2006 white
14t/40t
achterbrug 4"
Verhoogd stuur 3"
Trx 450 veren voor opnieuw geshimd , achter 125cc cross
spoorverbreders 2,5 cm voor /5cm achter
Goldspeed nerfbars
killswitch
innova's 18-10-11
Gepoorte cilinder
Wiseco zuiger pro lite
Afgevlakte cilinder kop 0,5mm
Van hasselt uitlaat
Open airbox
carburateur 28pwk
14t/40t
achterbrug 4"
Verhoogd stuur 3"
Trx 450 veren voor opnieuw geshimd , achter 125cc cross
spoorverbreders 2,5 cm voor /5cm achter
Goldspeed nerfbars
killswitch
innova's 18-10-11
Gepoorte cilinder
Wiseco zuiger pro lite
Afgevlakte cilinder kop 0,5mm
Van hasselt uitlaat
Open airbox
carburateur 28pwk
Re: Blaster '98 Finished @ p8
Klinkt goed zeg!!
Gr. Ferdi
Gr. Ferdi
Re: Blaster '98 Finished @ p8
thx mannen
Tooneiges: met gearing bedoel je de versnellingsbak? of de tandwielen? De versnellingsbak leunt gevoelsmatig vrij dicht tegen die van een blaster aan. De Wr is een trail bike, heeft dus een vrij korte bak. Met de tandwielen kan ik nog wat spelen, heb nu een top van 120 ongeveer.
Als je een DT200R vind, dat blok kan je er zo in hangen...Zorg wel dat je de kabelboom erbij hebt. Het inwendige van de versnellingsbak kan dan ook gewoon uitgewisseld worden ,ze hebben namelijk hetzelfde onderblok als een blaster.
In eerste instantie ben ik ook op zoek gegaan naar een DT200R (met hoofdzaak een blok met powervalve eigenlijk), maar de WR heb ik voor weinig kunnen kopen Beide blokken zijn gebalanceerd dus heb je geen last van trillingen
Tooneiges: met gearing bedoel je de versnellingsbak? of de tandwielen? De versnellingsbak leunt gevoelsmatig vrij dicht tegen die van een blaster aan. De Wr is een trail bike, heeft dus een vrij korte bak. Met de tandwielen kan ik nog wat spelen, heb nu een top van 120 ongeveer.
Als je een DT200R vind, dat blok kan je er zo in hangen...Zorg wel dat je de kabelboom erbij hebt. Het inwendige van de versnellingsbak kan dan ook gewoon uitgewisseld worden ,ze hebben namelijk hetzelfde onderblok als een blaster.
In eerste instantie ben ik ook op zoek gegaan naar een DT200R (met hoofdzaak een blok met powervalve eigenlijk), maar de WR heb ik voor weinig kunnen kopen Beide blokken zijn gebalanceerd dus heb je geen last van trillingen
Re: Blaster '98 Finished @ p8
Super gaaf project, heel mooi resultaat! Ik zou er wel eens een stukje op willen rijden.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700