Zo moet nieuwe projectje eruit gaan zien
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Zo ver gaan mijn ambitie en capaciteiten niet hoor !stoftje schreef:PICO BELLO![]()
![]()
volledig klaar om endurance kampioen 2005 te zijn![]()
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Nee, mijn vrouw is zot van rood (en van mijMika schreef:Allemaal mooi en wel maar neem toch een blauwe
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ben geen voorstander van zwart, ten eerste vind ik dat persoonlijk geen mooi kleur, eerder wat voor pessimisten en zwartgallige mensen en na een tijdje ziet dat er niet meer uit, heb een vriend met een zwarte Raptor en is echt afschuwelijk grijsachtig na een tijdje.Mika schreef:Zwarte is ook wel mooi
Heb ooit nog aan een wedstrijd mee gedaan om zo eentje te winnen, spijtig genoeg niet in de prijzen gevallen
Bijkomend voordeel van wit is dat je niet ziet als je plastic overgeplooid is na een crash...
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Je moet even over je grenzen gaan om te weten waar ze liggen héMika schreef:Je moet ook niet crashen hé![]()
Zal ik zeker doen, bestelling worden geplaatst begin januari, midden februari moet alles er zijn en midden maart moet bommetje klaar zijn.Mika schreef:Overlaad ons maar met foto's van de verschillende stappen vh project, altijd fijn
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Het projectje wordt ligt gewijzigd. Ik ga dus vertrekken van mijn bestaande YFZ. Deze wordt volledig uitgekleed, chassis wordt versterkt met gusset kit van Walsh http://www.wrcracing.com/shop/product_i ... ucts_id=49 en versterking van bevestiging A-armen http://www.wrcracing.com/shop/product_i ... ucts_id=88 en gepoederlakt in het yamaha rood.
De front fender en rear fender worden vernieuwd (Maier wit). De A-armen van Deliège en Reigers gaan er van onder (en zijn te koop) en worden vervangen door Houser Long Travel A-armen met Elka LT vering. De achterbrug gaat eruit (is ook te koop, wie weet past het wel op een andere quad met wat lichte aanpassingen) en wordt vervangen door een Tucker.
Verder nog de rest van het lijstje op de eerste pagina.
De motor wordt volledig gereviseerd en de kop wordt opgestuurd naar Duitsland om de inlaatpoorten "te flowen".
Door het geld dat ik uitspaar met geen nieuwe te kopen kan ik dan eind 2005, net voor het zandseizoen eventueel nog volgende motorische verbeteringen aanbrengen : 480 cc kit (samen met betere radiator) en/of FCR 41 carb omdat we daar maximum power nodig hebben voor het rechte stuk.

De front fender en rear fender worden vernieuwd (Maier wit). De A-armen van Deliège en Reigers gaan er van onder (en zijn te koop) en worden vervangen door Houser Long Travel A-armen met Elka LT vering. De achterbrug gaat eruit (is ook te koop, wie weet past het wel op een andere quad met wat lichte aanpassingen) en wordt vervangen door een Tucker.
Verder nog de rest van het lijstje op de eerste pagina.
De motor wordt volledig gereviseerd en de kop wordt opgestuurd naar Duitsland om de inlaatpoorten "te flowen".
Door het geld dat ik uitspaar met geen nieuwe te kopen kan ik dan eind 2005, net voor het zandseizoen eventueel nog volgende motorische verbeteringen aanbrengen : 480 cc kit (samen met betere radiator) en/of FCR 41 carb omdat we daar maximum power nodig hebben voor het rechte stuk.

-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Moet ik je eens het kostprijs lijstje sturen, dan zal je het wiedes vinden dat de vraagprijs "maar" 10.000 € is.Ralph schreef:Nogal wiedes dat je een YFZ niet verkocht krijgt voor die prijs.
Had wel een kandidaat, maar die wou hem direct, maar dat kon voor mij niet.