Wel een oplettende monteur van de dealer die iets hoorde.
Is netjes onder fabrieksgarantie vervangen.
Maar goed ik hoor geen verschil.
Wat ik wel in mijn oordoppen hoor is ,u rijdt harder dan de toegelaten snelheid
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Oke, dit was je vraag... voor €1000 minder heb je een Can-am 450 (koop jezelf een koffer en windscherm, en lier, heb je nog geld over) en voor €9950 heb je het model max (2zitter)Rudger schreef:Net terug van cf moto verdeler, uiteindelijk valt de beslissing op de 800cc prijskaartje 9400€ Startklaar met rugsteun en grote bak voor 3 helmen , veel op de weg en op veldwegen en weilanden , iemand een beter idee ? Mijn eerste Quad , heb ooit een gehuurd en dat viel enorm mee ,het oude model is zonder stuurbekrachtiging heb ik begrepen de nieuwe wel, is dit belangrijk op de weg? Of alleen in de modder ...
Quadrijder2 schreef:He he we maken het Rudger wel moeilijk door Can Am en CF tegen elkaar op te boksen.
Ik zou het wel weten![]()
Nice das een plezier zo maar die can am had er flinke banden onderIedow schreef:https://youtu.be/fqBjiCGqSq8
Zo is dat das fijn rijden zoQuadrijder2 schreef:Prachtig dit ,gewoon lekker rijden met zijn allen.
En elkaar uit de shit helpen.
Enjoy kerel!jaloersJazzy schreef:Temperaturen onder nul, sneeuw, de quad staat hier klaar om 240 km door Noord-Nederland en Duitsland te rijden. Een Can-am, dat dan weer wel.