Nu met subbie, was ook wel leuk.
 Nu met subbie, was ook wel leuk.Link
Link
conclusie: traction control in het vervolg gewoon uitzetten (knijpt motor dicht) en vloeren die handel

Mag voor 350 weg
  Mag voor 350 weg

. Ik gebruik eigenlijk alleen maar zwarte en voor de revisie voor de cilinder en piston heb ik een stuk koperdraad gebruik dus ik snap het niet. Cadeautje van de vorige geweest.
. Ik gebruik eigenlijk alleen maar zwarte en voor de revisie voor de cilinder en piston heb ik een stuk koperdraad gebruik dus ik snap het niet. Cadeautje van de vorige geweest. 

Op de federale site www.wegcode.be staan onder artikel 13 de voorwaarden voor het aanbrengen van wijzigingen aan een voertuig, waarbij paragraaf 2 de doodsteek vormt: Elke verbouwing van een voertuig waardoor het niet meer overeenstemt met het procesverbaal van goedkeuring, wordt bekrachtigd met een getuigschrift waarbij afwijking wordt verleend van de erin vervatte gegevens. Wanneer de verbouwing echter wordt uitgevoerd door een andere persoon dan de constructeur of zijn gemachtigde, wordt het verzoek niet ingewilligd tenzij met de toestemming van de constructeur of zijn gemachtigde. En de eerste constructeur die een particulier de toestemming geeft om zijn wagen milieuvriendelijker te maken moet nog opstaan…